رئیس سازمان ورزش شهرداری: برپایی جشنواره تفریحی ـ ورزشی تحول عظیمی در حوزه ورزش ایجاد کرده است

چهارشنبه ۲۸ تیر – ۰۲:۳۲:۵۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در حاشیه بازدید از افتتاحیه جشنواره تفریحی ـ ورزشی منطقه ۲۰؛

بزرگنمایی:  

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه جشنواره تفریحی ورزشی منطقه ۲۰ با اشاره به این‌که رعایت موازین شرعی از نقاط قوت جشنواره این منطقه است از حضور دو میلیون شهروند در سلسله جشنواره‌های تفریحات ورزشی شهر تهران خبر داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، سیدمحمد آقامیر در مراسم افتتاح بزرگترین جشنواره تفریحی ـ ورزشی منطقه ۲۰ که در بوستان بزرگ جانبازان ری و با حضور داوران بین‌المللی فوتبال و خانواده‌های شهدای ورزشکار برگزار شد، گفت:‌ در بیست و سومین روز از سلسله جشنواره‌های تفریحات ورزشی شهر تهران، شاهد رعایت کامل موازین شرعی به ویژه در دهکده بانوان جشنواره تفریحی ـ ورزشی این منطقه هستیم.
آقامیر با اشاره به این‌که امکانات ویژه‌ای در این جشنواره برای شهروندان فراهم شده است خاطرنشان کرد:‌  تنوع رشته‌های ورزشی، برپایی دهکده بانوان، شرایط مناسب مکانی و فراهم کردن محیطی شاد و سالم برای تمامی اعضای یک خانواده همچون کودکان، ‌نوجوانان و والدین نشان‌دهنده به‌کارگیری تمام ظرفیت و توان این منطقه در برگزاری جشنواره تفریحی ـ ورزشی است.
وی با تأکید بر لزوم افزایش سرانه ورزشی در منطقه ۲۰، اظهار داشت:‌ در سلسله جشنواره‌های تفریحی ـ ورزشی شهر تهران که از ابتدای تیرماه آغاز شده است تا کنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار شهروند حضور داشته‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته به دو میلیون نفر برسد.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در ادامه افزود:‌ ظرفیت‌سازی نشاط و شادابی با رویکرد تحول عظیم فرهنگی در حوزه ورزش امکان‌پذیر است که با کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه موجب رفع نگرانی خانواده‌ها می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۸۱۴۳۲۵۴۰۰۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.