رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) خبر داد:برگزاری نمایش رزمی حماسی محمد رسول ا… (ص) در بوشهر

۳۱ شهریور – ۰۱:۰۸:۴۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سرهنگ عبدالرضا مطاف در نشست رسانه ای هفته دفاع مقدس گفت: نمایش رزمی حماسی محمد رسول ا… (ص) در طول هفته دفاع مقدس در ساحل نیلگون خلیج فارس در بوشهر برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) در این نشست اظهار داشت: این نمایش رزمی حماسی به منظور به تصویر کشیدن نقش استکبار شرق و غرب و پشتیبانی از متجاوز هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در بوشهر برگزار خواهد شد.
سرهنگ مطاف افزود: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس ۷۵۰ برنامه شاخص در سطح سپاه استان و نواحی مقاومت بسیج برگزار می شود و در کل با توجه به گستردگی رده های مقاومت بسیج ما ۴ هزار برنامه را در سراسر استان به منصه ظهور خواهیم رساند.
وی گفت: متولی رژه ۳۱ شهریور امسال در استان بوشهر منطقه دوم نیروی دریایی ارتش است و نیروهای سپاه امام صادق(ع) همگام با سایر نیروهای مسلح در این آیین رژه شرکت می کنند.
سرهنگ مطاف بیان کرد: حضور نیروهای بسیج و سپاه در مراسم رژه به دو صورت رژه نیروهای پیاده و نمایش آخرین تجهیزات و دستاوردهای سپاه پاسداران خواهد بود. وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان، تقدیر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری مراسم صبحگاهی در مدارس و برگزاری همایش های تخصصی از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بزرگداشت روز جزیره مقاوم خارک، نمایش رزمی حماسی در ساحل بوشهر، نواختن زنگ مقاومت، برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، پیاده روی و کوهپیمایی، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات تیراندازی از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۱۱۳۰۸۴۳۷۱۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.