رئیس‌جمهور آینده از جشنواره ˝بسم‌الله˝ دیدن می‌کند

۲۰خردادماه،

جشنواره ˝بسم‌الله˝ دو هفته مهمان مجلس شورای اسلامی خواهد بود که این زمان همزمان با مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری است و رئیس‌جمهور آینده از این اتفاق هنری بازدید می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، محمدرضا کمره‌ای، دبیر جشنواره بسم‌الله در مورد نمایش آثار جشنواره در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: قرار بر این است که نمایشگاه آثار جشنواره در فرهنگسرای نیاوران باشد ولی هفته آخر ماه رمضان، آثار به مجلس شورای اسلامی برده می‌شود و در این مکان هم به نمایش درخواهد آمد.

وی در توضیح اینکه چرا آثار در مجلس شورای اسلامی به نمایش درمی‌آید، عنوان کرد: در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری اولین بازدید فرهنگی رئیس‌ دولت یازدهم از جشنواره ما خواهد بود.

دبیر دهمین جشنواره بسم‌الله که بنیانگذار این اتفاق هنری نیز هست، ادامه داد:‌ همه آثار جشنواره اعم از پوسترها، لوگوتایپ‌ها، تصویرسازی‌ها و نیز خوشنویسی‌ها با موضوعیت کتابت آیه مبارک بسم‌الله و تصویرگری قصص قرآنی به مجلس خواهند رفت.

وی در پایان از رونمایی دو کتاب مرتبط با دهمین جشنواره “بسم‌الله” در مجلس خبر داد و گفت:‌ در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری سعی می‌کنیم از دو کتاب از آثار قرآنی جشنواره بسم‌الله نیز رونمایی کنیم و یک نسخه از کتاب‌های مربوطه را به رئیس‌جمهور آینده اهدا خواهیم کرد.

دهمین جشنواره “بسم‌الله” با هدف جهانی‌سازی گرافیک دینی و بسط و گسترش و ایجاد خلاقیت و نوآوری در حوزه گرافیک، نقاشی و عکاسی با موضوع هنر دینی و همزمانی با نمایش آثار بزرگان هنر و ارج نهادن به هنر فاخر، اقدام به ارائه فراخوان کرده است.

انتهای پیام/
۶۵/۳۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.