رئیس‌جمهور: با تغییر عناوین، مسئولیت‌ها و وظایف کم نمی‌شود

ایران > دولت– ممتازنیوز:
رییس‌جمهور با اشاره به مراسم تجلیل و قدردانی از وی که از سوی وزیر کشور، استانداران ، معاونین و مدیران وزارت کشور برگزار شد، گفت: با تغییر عناوین، مسئولیت‌ها و وظایف کم نمی‌شود.

president

به گزارش پایگاه اطلع رسانی ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی‌نژاد عصر سه شنبه در مراسم تجلیل و قدردانی وزیر کشور، استانداران، معاونین و مدیران وزارت کشور به پاس ۸ سال خدمات ارزشمند ، گسترده و ماندگار وی در دولت نهم و دهم در مجتمع فرهنگی وزارت کشور برگزار شد با تاکید بر اینکه مراسم تقدیر و تشکر برای کسی برگزار می‌کنند که کاری کرده باشد، گفت: اگر ما کاری انجام دادیم پس شهدا، جانبازان و آنهایی که در دوران دفاع مقدس روی مین رفتند، چه کار کردند؟ آن خانواده‌هایی که ۵ فرزند خود را تقدیم نظام کرده و یا آن جانبازی که بر روی ویلچر نشسته چه کار کرده است؟

رییس‌جمهور افزود: تقدیر و تشکر از کسی انجام می‌دهند که خدماتی را انجام داده باشد، ما کاری انجام ندادیم.

دکتر احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه از کسی تقدیر می‌کنند که می‌خواهد خداحافظی کند، خطاب به استانداران سراسر کشور گفت: مگر قرار است که شماها بروید؟

رییس‌جمهور افزود: با تغییر عناوین، وظایف، آرمانها و مسئولیت‌ها عوض نخواهد شد و همچنین مسئولیت‌ها و وظایف کم نمی‌شود.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به برگزاری این مراسم از سوی وزیر کشور و استانداران گفت: بر اساس رسم و رسومات، شما بزرگواری کردید و این مراسم را برپا داشتید اما من معتقدم که اصل تقدیر و تشکر باید از خداوند، ائمه اطهار(ع)، امام راحل، شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد.

رییس‌جمهور در ادامه سخنان خود از استانداران و مسئولین وزارت کشور خواست تا تمام تجربیات خود را در زمینه‌های مختلف همچون مسکن مهر، سهام عدالت و اصل ۴۴ قانون اساسی، قانون هدفمندی یارانه‌ها و …. را مکتوب کرده و از طریق وزیر کشور برای وی ارسال کنند.

رییس‌جمهور با بیان اینکه همه کار کشور، استانداری، فرمانداری و … نیست، گفت: کار انقلاب فقط خدمت در این مناصب نیست ما پای انقلاب هستیم و بدهکاریم و باید بدهی‌های خود را بدهیم.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به خدمات ارزند استانداران سراسر کشور گفت: انصافاً شماها بسیار زحمت کشیدید و اگر یکی از طرح‌هایی که در دولت فعلی اجرا شده در قبل اجرا می‌شد، آن را مجسمه‌های طلا می‌گرفتند اما شما طرح‌های عظیم را اجرا کردید و من به عنوان خادم ملت از تک تک شما و خانواده‌های شما صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

رییس‌جمهور تاکید کرد: یادتان باشد که هدف، رسیدن به یک قله بسیار بسیار بلند است اما ما در دامنه قرار داریم.

دکتر احمدی‌نژاد همچنین در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: امام حسن(ع) به کریم مشهور است و کریم از صفات الهی است که به معنای بخشنده می‌باشد.

رییس‌جمهور با طرح این سوال که کسی که انفاق می‌کند مال چه کسی را می‌بخشد؟ گفت: خدا توفیق انفاق را به انسانها داده و در واقع این خداست که انفاق می‌کند. خدا کریم است و کسی در این عالم از خود قدرتی ندارد و آنچه را که می‌بخشد مال خداوند است.

دکتر احمدی‌نژاد افزود: امام حسن(ع) جلوه کرامت و عدالت خداوند است.

رییس‌جمهور سخنان خود را با این دو بیتی به پایان برد:

عمری ز غم تو مردم و زنده شدم در هر چه که بی تو بود بازنده شدم

زان روز که مهر تو به جانم زدند با عشق تو من دولت پاینده شدم


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.