رئیس‌جمهور: برای تکمیل پروژه‌های بجامانده ۴۰۰ هزار میلیارد تومان نیاز داریم

ایران > دولت– ممتازنیوز:
رئیس‌جمهور با انتقاد از روند کلنگ‌زنی پروژه‌ها در قبل، رقم مورد نیاز جهت تکمیل پروژه‌های بجامانده کشور را ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که در جمع فرهخیتگان، نخبگان استان خوزستان سخن می‌گفت، با بیان اینکه “نمی‌خواهم از نهادی نقد کنم”، گفت: گاهی فشارها و تنگناهای مختلف برای اینکه پروژه‌ای به تصویب برسد یا کلنگ آن زده شود یا در لیست قرار بگیرد، ما را به جایی می‌رساند که امروز برای تکمیل پروژه‌ها ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پول نیاز داریم.

بر اساس این گزارش، نهاوندیان رئیس دفتر رییس‌جمهور، صادق مشاور رئیس‌جمهور، فانی وزیر آموزش و پرورش، فرجی‌دانا وزیر علوم، علوی وزیر اطلاعات، رحمانی‌فضلی وزیر کشور، حجتی وزیر جهاد کشاورزی، انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، ملاوردی معاون امور زنان، امین‌زاده معاون حقوقی و ستاری معاون علمی رئیس‌جمهور از جمله مقاماتی می باشند که در این دیدار رئیس‌جمهور را همراهی کردند.

در این دیدار و پیش از سخنان روحانی، هشت نفر از فرهنگیان، دانشگاهیان و نخبگان استان خوزستان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود را با رییس‌جمهور در میان گذاشتند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.