رئیس‌جمهور وارد چهارمحال و بختیاری شد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

برای انجام ششمین سفر استانی

رئیس‌جمهور وارد چهارمحال و بختیاری شد

ایران > دولت – رئیس‌جمهور به منظور انجام ششمین سفر استانی خود، لحظاتی پیش وارد فرودگاه شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به شهرکرد، سفر رئیس دولت یازدهم به استان چهارمحال و بختیاری، طی امروز (چهارشنبه) و فردا (پنجشنبه) انجام می‌شود.

در سفر حسن روحانی به شهرکرد علاوه بر دیدار با اقشار مختلف مردم، برگزاری نشست شورای اداری با حضور رئیس‌جمهور نیز در دستور کار برنامه‌های ششمین سفر استانی دولت یازدهم خواهد بود.

در جلسه هفته گذشته با حضور استانداران و مقام‌های مسئول شهرستان چهارمحال و بختیاری، مصوبات مورد نظر مشخص شده است و طی سفر رئیس‌جمهور به شهرکرد، دستورات لازم جهت پیگیری مصوبات صادر خواهد شد.

در این سفر جمعی از اعضای هیأت دولت از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، روحانی را همراهی می‌کنند.

حسن روحانی پیش از این نیز به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و هرمزگان سفر کرده بود.

رئیس‌جمهور: امیدوارم سفر به چهارمحال و بختیاری منشاء تحولات مثبت باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این توفیق به ما دست داد در آستانه اولین سالگرد شروع به کار دولت تدبیر و امید به استان دلاورپرور و قهرمان چهارمحال و بختیاری سفر کنیم و مردم بزرگوار و عشایر این استان را از نزدیک ببینیم و نظرات آنها را بشنویم و مطالبات آنها را مرور کنیم.

وی افزود: در این سفر طرح‌هایی که در طول سه سال باقی‌مانده اجرای کامل یا اجرای بخش مهمی از آن امکان‌پذیر است، به مردم اعلام خواهیم کرد و همچنین در جلسات با فرهیختگان، علما، ایثارگران و عشایر و روستاییان و بخش توسعه و سرمایه‌گذاری موارد موردنظر را پیش خواهیم برد.

رئیس‌جمهور ادامه داد: طی جلسه به صاحب‌نظران، اندیشمندان و نخبگان از صحبت‌های آنها استفاده خواهیم کرد و به طور کلی امیدواریم که این سفر، سفری توأم با خیر و برکت باشد و تصمیماتی که در این سفر اتخاذ و اجرایی می‌شود بتواند برای توسعه و تحول مثبت در این استان تأثیرگذار باشد.

 حسن روحانی هم‌اکنون عازم ورزشگاه انقلاب شهرکرد است تا در جمع مردم استان چهارمحال و بختیاری سخنرانی کند.

برنامه‌های روز نخست سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری

رئیس‌جمهور کشورمان در نخستین روز سفرش به استان چهارمحال و بختیاری ضمن دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم، از مجتمع فولاد استان بازدید می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی تا دقایقی دیگر در ورزشگاه انقلاب شهرکرد با مردم استان چهارمحال و بختیاری دیدار و در جمع آنها سخنرانی خواهد کرد.

پس از این برنامه، رئیس‌جمهور با عشایر و روستاییان استان دیدار می‌کند و در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان شرکت خواهد کرد.

بازدید از مجتمع فولاد چهارمحال و بختیاری و دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان، از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در روز نخست سفرش به این استان خواهد بود.

— .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.