رئیس انجمن جایگاه داران خبر داد: توزیع روزانه ۳ میلیون لیتر بنزین یورو۴ در تهران بزرگ

اسفند ۱۴۰۲

رئیس انجمن جایگاه داران خبر داد: توزیع روزانه 3 میلیون لیتر بنزین یورو4 در تهران بزرگ

رئیس انجمن جایگاه داران خبر داد:
توزیع روزانه ۳ میلیون لیتر بنزین یورو۴ در تهران بزرگ

ممتازنیوز: رئیس انجمن جایگاه داران عرضه سوخت از توزیع روزانه ۳ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در ۲۲ جایگاه تهران بزرگ خبر داد.

بیژن حاج محمدرضا در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر روزانه ۲۴ تا ۲۷ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در پالایشگاه ها تولید می گردد که ۳ لیتر آن در شهر تهران توزیع شده و باقی این بنزین ذخیره سازی می گردد.
وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون میانگین مصرف روزانه بنزین ۶۵ تا ۶۷ میلیون لیتر است که در حال حاضر توانایی تولید بنزین یورو ۴ با این مقدار وجود ندارد لذا پس از ذخیره سازی مناسب بنزین با استاندارد یورو ۴، توسعه توزیع آن با اولویت ۹ کلانشهر کشور آغاز خواهد شد.
این مقام مسئول بیان کرد: زمان توسعه توزیع بنزین یورو ۴ به توان تولیدی پالایشگاه ها و اقدامات مسئولین در این راستا بستگی دارد.
وی همچنین اظهار داشت: هم اکنون بسیاری از خودروهای یورو ۲ به سبب عدم آگاهی از بنزین یورو ۴ استفاده می کنند و به سبب اینکه این بنزین فرار بوده و خروجی های خاص خود را دارد باید با موتور خودرو هماهنگ باشد در غیر این صورت سبب آسیب رسیدن به موتور خودرو و بعضی دیگر از اجزاء آن می گردد.
وی تأکید کرد: بنزین یورو ۴ خروجی های ناپاک خودرو را جمع آوری می کند و از درصد خلوص ۹۶ و اکتان ۹۱ برخوردار است لذا این ضرورت وجود دارد که اطلاع رسانی های لازم در جایگاه های توزیع صورت گیرد تا خودروهای یورو ۲ با اطلاع کامل اقدام به سوخت گیری نمایند.
حاج محمدرضا در پایان خاطرنشان کرد: قیمت بنزین یورو ۴ با بنزین معمولی برابر است و ذخیره سازی آن نیز هم اکنون در مخازن بنزین یورو ۲ موجود در جایگاه ها صورت می گیرد.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.