رئیس انجمن مدیران صنایع: تاکنون بیش از ۱۴ کیلو استراتژی توسعه صنعتی نوشته ایم

محسن خلیلی عراقی خواستار تدوین استراتژی تلفیقی برای هم افزایی بخشهای صنعت و معدن ، کشاورزی و خدمات شد . 
به گزارش خبرآنلاین این پیشکسوت صنعتی تصریح کرد : تاکنون بیش از ۱۴ کیلو استراتژی توسعه صنعتی نوشته ایم و درصنعت بیشتر از بخشهای دیگر تلاش کرده ایم و استراتژی نوشته ایم اما شاید دربخشهای کشاورزی و خدمات کارهای علمی مدونی در این حد انجام نشده است.
وی خلیلی عراقی تاکید کرد : کشاورزی و صنعت رفتار متقابل با هم دارند و باید استراتژی های جداگانه ای در توسعه کشاورزی و نیز بخش خدمات که بیشترین سهم را از اقتصاد ملی دارد و متولی اشتغال زایی است تدوین شود.
رئیس انجمن مدیران صنایع تصریح کرد : زمانیکه در سال ۳۲ وارد بخش صنعت شدم سهم صنعت از تولید ناخالص داخلی (GDP) حدود ۰٫۸بود اما امروز به ۲۲ درصد رسیده است و این را مدیون زحمت کشانی هستیم که در گذشته و حال در این عرصه خدمت کرده اند.
وی با تاکید بر توجه به مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی اضافه کرد : اکنون کشور در شرایط خاص اقتصادی قرار دارد و مردمی که در ۸ سال دفاع از کشور حماسه آفریدند ، یقینا قادرند در این شرایط نیز اقتصاد ملی را به اوج برسانند.
وی با تجلیل از دولتمردان و تشکلهای بخش خصوصی در جهت حمایت از صنعت و تولید اظهار امیدواری کرد که با اشاعه هر چه بیشتر شایسته سالاری در بین دولتمردان ، بالاترین بهره وری از سرمایه ملی برده شود.

۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.