رئیس جدید آکادمی اسکار معرفی شد

خبر آنلاین نوشت :

هیئت رئیسه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، هاک کاچ تهیه‌کننده را به عنوان رئیس جدید این آکادمی معرفی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، هیئت رئیسه آکادمی همچنین سه‌شنبه شب شریل بون آیزاکس رئیس شاخه روابط عمومی آکادمی را به عنوان نایب رئیس اول و کاتلین کندی تهیه‌کننده و فیل رابینسن رئیس شاخه نویسندگان آکادمی را به عنوان دیگر معاونان رئیس آکادمی انتخاب کرد.

همچنین راب فریدمن رئیس شرکت سامیت اینترتینمنت به عنوان خزانه‌دار و رابرت رامی رئیس شاخه مدیران تولید آکادمی و رئیس سابق آکادمی به عنوان منشی معرفی شدند.
هاک کاچ از سال ۲۰۰۴ عضو شاخه تهیه‌کنندگان آکادمی بوده است. او سه دوره خزانه‌دار و یک دوره نایب رئیس بوده و در یک سال گذشته نایب رئیس اول بوده است.
او که متولد سال ۱۹۴۵ در لس آنجلس است، طی چهار دهه اخیر به عنوان تهیه‌کننده و مدیرتولید بیش از ۳۰ فیلم ساخته که از جمله آن‌ها می‌توان به «بهشت می‌تواند منتظر بماند» (۱۹۷۸)، «دنیای وین» در (۱۹۹۲)، «فرکانس» (۲۰۰۰) و «کد مبدا» (۲۰۱۱) اشاره کرد.
هوارد دبلیو کاچ پدر کاچ هم تهیه‌کننده بود و از ۱۹۷۷ تا ۱۹۷۹ ریاست آکادمی را به عهده داشت.
رئیس آکادمی از میان اعضاء هیئت رئیسه انتخاب می‌شود. رئیس آکادمی می‌تواند چهار دوره یکساله پیاپی انجام وظیفه کند، اما کاچ تنها یکسال می‌تواند ریاست آکادمی را به عهده داشته باشد، چرا که برابر با قوانین آکادمی اعضاء هیئت رئیسه می‌توانند نهایت سه دوره سه ساله پیاپی در این هیئت انجام وظیفه کنند و کاچ اکنون در آخرین سال خود به عنوان عضو هیئت رئیسه قرار دارد.
کاچ جایگزین تام شراک شد که از سال ۲۰۰۹ تاکنون ریاست آکادمی را به عهده داشت. در دوره شراک چند اتفاق مهم افتاد. یکی از آن‌ها تغییر شیوه انتخاب نامزدهای جایزه اسکار بهترین فیلم است که اکنون می‌تواند بین پنج تا ۱۰ فیلم متغیر باشد.


آپارات فیلم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.