رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان برای توسعه همکاری های مشترک عازم آلمان شد

ابوالحسن فقیه به‌منظور بازدید از بخش‌های مختلف جمعیت صلیب سرخ آلمان و امضای یادداشت تفاهم همکاری به دعوت رئیس جمعیت صلیب سرخ آلمان، وارد برلین پایتخت این کشور شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی و ارنباطات مردمی جمعیت هلال احمر، ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار با رادولف زایترز رئیس جمعیت صلیب سرخ آلمان، بازدید از توانمندی‌ها و بخش‌های مختلف جمعیت صلیب سرخ آلمان و امضای یادداشت تفاهم همکاری وارد برلین پایتخت آلمان شد.

در این سفر که عبدالرضا شاهرضایی، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و محمد شهاب الدین محمدی عراقی، معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر، ابوالحسن فقیه را همراهی می‌کنند قرار است رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان با مقامات و مسئولان جمعیت صلیب سرخ دیدار و درباره توسعه همکاری‌های مشترک گفت‌وگو کند.

بنابر این گزارش بازدید از ایستگاه‌های نجات جمعیت صلیب سرخ آلمان، مرکز آموزش خدمات نجات کوهستان، بخش جستجو، و بخش آموزش سگ‌های نجات از جمله برنامه های سفر ابوالحسن فقیه به آلمان است.

همچنین قرار است در این سفر به منظور توسعه همکاری های پایدار و مشارکت استراتژیک دو جمعیت ملی تفاهم نامه همکاری نیز به امضای روسای جمعیت ایران و آلمان برسد.یادآور می شود این سفر در راستای سفر چند وقت پیش کلمانس گراف ‌فون والد برگ ‌زابل دبیر کل جمعیت صلیب سرخ آلمان به ایران و با دعوت رئیس جمعیت صلیب سرخ آلمان صورت پذیرفته است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.