رئیس جمهور آینده باید بر همه ابعاد جامعه اشراف داشته باشد

۰۵خردادماه،

رئیس جمهور آینده با توجه به همه ابعاد جامعه باید به آنها مشرف باشد.

“جواد مزد‌آبادی” کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص تاثیر حضور هنرمندان در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هنرمندان جایگاه ویژه ای در جامعه داشته و مردم همیشه احترام خاصی برای این قشر جامعه قائل می باشند.
وی ادامه داد: حضور هنرمندان در عرصه انتخابات فضای انتخاباتی را گرم می کمد و تمام اقشار جامعه برای تعیین سرنوشت خود دخیل می باشند، همه اشخاص از هر جناحی و با اختلاف سلایقی‌ که دارند در انتخابات شرکت می کند.
“مزدآبادی‌” گفت: حضور همه مردم و اقشار به حفظ بنیان و کیان نظام جامعه کمک می‌کند.
وی ضمن تاکید بر حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: با انتخاب درست و به جا سرنوشت و آینده کشور و خودم را تعیین می‌کنم.
“مزد‌آبادی” در خصوص توقع خود از رئیس‌جمهور آینده اظهار داشت: رئیس‌جمهور آینده باید همه بعد ماجرا را ببیند یعنی بر تمامی ابعاد یک جامعه از نظر سیاسی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اشراف داشته باشد.
وی ادامه داد: رئیس‌جمهور باید توانمند با تقوا و اعتقاد به نظام داشته و ظرفیت‌های نهفته در کشور را شناسایی و نهایت استفاده را انجام دهد تا سبب شکوفایی کشور شود.
این کارگردان در خصوص معیار خود برای انتخاب رئیس‌جمهور افزود: در درجه اول باتقوا، با تجربه، داشتن دانش کافی، عقبه فعالیت‌های قبلی‌اش پیش‌آمده و سپس میزان توجه وی به فرهنگ و هنر با هدف حل نیازهای فرهنگی جامعه بالا باشد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.