رئیس جمهور باید روحیه جهادی داشته باشد

۱۰اردیبهشت،

استاد فیزیک دانشگاه اصفهان گفت: رئیس جمهور آینده باید در راستای انجام امور کشور دارای روحیه جهادی باشد.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، هادی اکبرزاده استاد فیزیکی دانشگاه اصفهان در همایش دعوت از اندیشمندان، روشنفکران و دانشگاهیان کشور از صادق واعظ زاده برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به سبب اینکه به یک حماسه سیاسی تبدیل می گردد در مسیر بین المللی سبب تأثیر گذاری در ظریف امنیت کشورمان است از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: در زمان انتخابات فرصتی ایجاد می‌شود که ما عملکرد کلی را از فضای جامعه ارائه دهیم.

اکبرزاده تصریح کرد: تمامی معیارهای لازم برای یک نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری مانند مدیر و مدبر بودن مطرح شده است اما در این بین کسی که برای انتخابات ریاست جمهوری کاندید می گردد باید شناخت و باور عمیقی از حکومت دینی داشته باشد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: کسانی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند باید نگاه تحول گرایانه و پویا داشته، به مدیریت علمی جامعه توجه کند، توان به میدان آوردن نیروهای توانمند را داشته باشد و به نیروهای میدان پایه تکیه نکند تا بتواند مسیر پیشرفت کشور را به راحتی و با شتاب بیشتر ادامه دهد.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: داشتن روحیه جهادی از مهمترین مولفه‌های است که رئیس جمهور آینده باید آن را به کار بگیرد و شاهدیم که صادق وعظ زاده به سبب کار در عرصه دانشگاهی و مدیریتی از تمامی این ویژگی ها برخوردار است که امیدواریم بتواند تصدی این پست را در اختیار گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.