رئیس جمهور مرخصی‌اش را هیئت دولت اعلام کرده بود؛ دولت کاندیدایی ندارد

کامران دانشجو:

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هیچکس کاندیدای دولت نیست و من به عنوان یک عضو کابینه بعید می دانم در این زمینه کاندیدایی وجود داشته باشد،

مهمترین اظهارات کامران دانشجو در حاشیه مراسم تقدیر از دست اندرکاران راهیان نورکه ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار شد به نقل از مهر در زیر آمده است:

  • این خبر که در صورت ثبت نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری من هم ثبت نام می‌کنم کذب است. من چنین چیزی نگفته‌ام. فرض اولیه این سئوال غلط است. من چنین چیزی نگفته‌ام که اگر کسی بیاید یا نیاید من در انتخابات شرکت می‌کنم.
  • دو ماه پیش تصمیم نهایی خود را اعلام کرده و گفتم حاضر نیستم خدماتی را که فعلا انجام می‍‌دهم با سایر کارهای دیگر قاطی کنیم و اهل دروغ هم نیستم.
  • نسبت به راهی که در پیش گرفته‌ام و تصمیمی که اعلام کرده‌ام یک لحظه هم شک نکرده ام.
  • نسبت به اینکه گفته می‌شود دولت کاندیدایی دارد باید بگویم دولت هیچ کاندیدایی ندارد و تاکنون در کابینه با هیچ وزیری در خصوص اینکه کسی کاندیدا شود یا نه، مشورتی صورت نگرفته است.
  • در حاشیه جلسه هفته جاری هیات دولت به رئیس سازمان صدا و سیما گفتم که چرا در رسانه مدام گفته می‌شود که دولت کاندیدا دارد زیرا بخشی از دولت برگزار کننده انتخابات است و نمی‌تواند کاندیدایی داشته باشد.
  • هیچکس کاندیدای دولت نیست و من به عنوان یک عضو کابینه بعید می‌دانم در این زمینه کاندیدایی هم وجود داشته باشد. مگر خلیلیان که آمد ثبت نام کرد کاندیدای دولت است هر کس با نظر شخصی خود می‌آید کاندید می‌شود.
  • درباره حضور احمدی نژاد به همراه مشایی در وزارت کشور ؛ اینکه چرا رئیس جمهور مشایی را همراهی کرده باید از خود رئیس جمهور سئوال کرد و رئیس جمهور پیش از این هم در جلسه هیات دولت اعلام کرده بود که آن روز را مرخصی گرفته و به عنوان یک شخص حقیقی در وزارت کشور حضور یافته است.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.