رئیس جمهور وزیر علومی معرفی کند که با شعار اعتدال مطابق باشد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش‌عالی در کشور، گفت: رئیس جمهور وزیری را برای وزارت علوم تعیین کنند که با شعار اعتدال همخوانی داشته باشد.

“محمدرضا روشنایی”در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تمامی دولتمردان به ویژه رئیس جمهور محترم باید تلاش کنند تا خواسته‌های ملت، رهبر و دانشجویان که همان پیشرفت کشور است با تعادل بهتری نسبت به قبل محقق شود، اظهارداشت: دولت باید به دنبال استفاده از ظرفیت‌های داخلی موجود باشد تا بتواند با همدلی مشکلات را مرتفع کند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش‌عالی در کشور اضافه کرد: رئیس جمهور وزیری را برای وزارت علوم تعیین کنند که با شعار اعتدال همخوانی داشته باشد.

سخنگوی دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه اعتدال به معنای آن است که هرچیز جای خود قرار گیرد، خاطرنشان کرد: کشور باید به مسیر اصلی یعنی پیشرفت و عدالت باز گردد بنابراین با توجه به اینکه وزارت علوم سروکارش با آینده سازان و مسئولان آینده کشور است،‌ باید کسی را در راس خود داشته باشد که با نگاهی فراجناحی و عدالت‌محور در صدد رساندن کشور به قله‌های بلند علمی و رسیدن به سیاست‌های سند چشم انداز باشد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.