رئیس دانشگاه خوارزمی از راه اندازی پردیس بین الملل در این دانشگاه خبر داد

رئیس دانشگاه خوارزمی از راه اندازی پردیس بین الملل در این دانشگاه خبر داد

پورتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه خوارزمی از راه اندازی پردیس بین الملل در این دانشگاه خبر داد.
زهرا بیگم حجازی زاده  با اعلام این خبر افزود: پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی در واحد تهران این دانشگاه ایجاد خواهد شد، همچنین برای واحد البرز هم در حال برنامه ریزی برای ایجاد پردیس بین الملل هستیم.

وی ادامه داد: پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی در مقطع تحصیلات تکمیلی فعالیت می کند و به تربیت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری خواهد پرداخت.

پردیس های بین الملل با هدف تربیت دانشجوی داخلی و خارجی متخصص و گسترش تبادلات علم و فناوری با دانشگاه‌های خارج از کشور و جذب دانشجویان خارجی بویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی راه اندازی می شوند و پذیرش دانشجوی داخلی و خارجی در این دانشگاه‌ها با اخذ شهریه و به صورت پذیرش بر اساس شرایط اعلام شده صورت می گیرد.

دانشگاه خوارزمی

 

پردیس بین الملل

 

دانشگاه


پورتال اخبار دانشگاهی

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. ممد:

    واقعا دلت خوشه ها رئیسش اون باشه دیگه چه توقعی از زیردستیاش داری؟

  2. میلاد زنده نام:

    بد نیست هر از چندگاهیم به دانشکده فنی سر بزنید ببینید دانشجوها در چه حالن. مدیر گروها فقط بلدن دانشجو رو پاسکاری کنن تا خسته شه. این چ وضعه ارائه دادن درسه. ما اینجا به عنوان دانشجو قبول شدیم یا برای شکنجه به اینجا تبعید شدیم؟؟؟ هیچ کس نیست جواب بده؟

  3. مانلی اسدی:

    مدیر گروه های دانشکده فنی هر بلایی دوست دارن سر دانشجوها میارن با اعصاب و وقت همه بازی میکنن. بعد دست به یکی شدن پشت هم باشن فقط به منافع خودشون فکر کنن. اول به داد دانشگاه حصارک برسید بعد برید سراغ گنده کردن خودتون.توقع دارید مهندس تحویل بگیرید با این وضع

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.