رئیس دیوان عدالت اداری دولت را به تلاش برای عاقبت به خیری توصیه کرد

حجت الاسلام منتظری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص مهمترین وظایف مجلس نهم اظهار داشت: مجلس باید دو مسئولیت مهم نظارت بر عملکرد دولت و قانون گذاری کار آمد و کار گشا را آن گونه که شایسته است انجام داده و به رسالت تاریخی خود عمل کند.

وی به دولت هم توصیه کرد در سال پایانی خدمت گذاری خود به گونه ای عمل کند که این یک سال هم با عاقبت به خیری به پایان برسد و حداقل یاد خوبی از خود در میان مردم به جا بگذارد.

رئیس دیوان عدالت در خصوص صحبت های رئیس جمهور در جلسه افتتاحیه مجلس نهم گفت: بخشی از صحبت های رئیس جمهور مبنی بر اینکه نظارت باید خارج از دخالت بوده و مرزهای نظارت و دخالت متفاوت است کاملا درست است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت نظارت بی اثر که آثار و تبعات نداشته باشد نظارت نیست برای نظارت صحیح در راستای دسترسی به اطلاعات و جریاناتی که در دستگاه هاست باید در عرصه کار وارد شد تا سره را از ناسره تشخیص داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه مجلس نهم با یادآوری وظایف نظارتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی به منتخبان مجلس نهم بر تصویب قوانین جامع و راهگشا تاکید کرد و گفت: نظارت مجلس باید عالمانه و بدون دخالت در مرزهای حقوقی و مسئولیت دیگران باشد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.