رئیس سابق اداره امور ورزش و جوانان خرمشهر: رئیس هیئت بوکس دروغگو است!

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

وقتی استخر برای بوکسور ها می شود، زمین چمن هم به کشتی برسد!

رئیس سابق اداره امور ورزش و جوانان خرمشهر گفت: رئیس هیئت بوکس خرمشهر با ظاهرسازی خود را به عنوان سرپرست هیئت شنای معرفی کرده است.

سعید رشنو  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در زمان فعالیتم در اداره امور ورزش و جوانان خرمشهر تنها استخر شهرستان را در مدت یک سال بازسازی کرده و برای تعمیر آن مبلغ صد میلیون تومان هزینه کردم و با توجه به اینکه رئیس قبلی هیئت شایستگی فعالیت در این سمت را نداشت به همین دلیل من کنعانی را جایگزین رئیس قبلی کردم و به این ترتیب سرپرست جدید هیئت که یکی از قهرمانان رشته واترپلو بود کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر نیز ۵ ماه از فعالیت وی می گذرد.

وی گفت: با پایان  تعمیرات استخر ما این محل را به سرپرست هیئت شنای خرمشهر  تحول دادیم اما برخی ها با سنگ اندازی به دنبال  این بودند که تنها استخر شهرستان را به بوکسی ها واگذار کنند که من  نسبت به این موضوع به شدت اعتراض کردم و همچنین واگذاری این محل به هیئت بوکس نیز غیر قانونی بود و به آنها اعلام کردم که این استخر متعلق به هیئت شنا است نه بوکس!

* برای رسیدن به خواسته هایشان من را از سمتم  برکنار کردند

رشنو تصریح کرد: با توجه به اینکه هیئت شنای شهرستان خرمشهر از طریق این استخر فعالیت های خود را پیگری می کند به همین دلیل آنها به این استخر نیاز دارند اما هیئت بوکس با در اختیار گرفتن این محل  به دنبال درآمد زایی شخصی است به همین دلیل با وجود  پافشاری آنها من با خواسته هایشان موافقت نکردم، تا اینکه برای رسیدن  به خواسته هایشان من را از سمتم  برکنار کردند و طاهرزاده جایگزین من شد.

وی خاطر نشان کرد:  پس از برکناری من آنها موفق شدند استخر را در اختیار هیئت بوکس قرار دهند و از آن زمان تاکنون با بلیط فروشی درآمدزایی می کنند اما استفاده آنها از استخر به هیچ وجه درست نیست و در اختیار گذاشتن استخر  به هیئت بوکس مثل این می ماند که زمین فوتبال به کشتی گیران داده شود.

رئیس سابق اداره امور ورزش و جوانان خرمشهر درخصوص سرپرست هیئت شنای خرمشهر اظهار داشت: در حال حاضر  سرپرستی  هیئت شنا  بر عهده  کنعانی است اما خسروی رئیس هیئت بوکس خرمشهر به دروغ اعلا م کرده که سرپرستی هیئت بر عهده او است اما چنین چیزی صحت ندارد و کنعانی سرپرست هیئت شنای خرمشهر می باشد و در صورتیکه خسروی یک همچنین  ادعایی دارد ابلاغ وی غیر قانونی است و من از این موضوع بی خبرم.

رشنو تاکید کرد: در حال حاضر یک سالن بوکس نیز در اختیار رئیس هیئت بوکس خرمشهر قرار دارد که در اختیار  گذاشتن دو محل ورزشی  به یک فرد غیر قانونی است و وی از هر ۲ محل به صورت شخصی در آمدزایی می کند./مح

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.