رئیس قوه قضائیه: گروهک منافقین به ایران مسترد شود – اخبار اجتماعی

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: ملت‌های مسلمان گول ادعاهای غرب را نخواهند خورد.
آملی لاریجانی در ادامه قیام یکپارچه ملت‌های مسلمان علیه هتاکان به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را تودهنی محکمی برای این هتاکان و حامیان آنها دانست و گفت: ضرورت دارد این حرکت تا زمانی که هتاکان تنبیه شوند و درس عبرت بگیرند ادامه یابد.
وی با اشاره به این‌که “گویا آمریکا اعلام کرده قانون اساسی این کشور اجازه محکوم کردن فیلم موهن اخیر را نمی‌دهد” گفت: این چه قانون اساسی است که تنها به ادعای اثبات نشده وجود سلاح‌های کشتار جمعی به رئیس جمهور آن کشور اجازه می‌دهد به کشورهای مسلمان لشکرکشی و مردم را به خاک و خون ‌بکشد اما اجازه ندارد اهانت به مقدس‌ترین و معنوی‌ترین شخصیت عالم هستی را محکوم کند.
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر این‌که ” قانون اساسی‌ با این تناقض‌ها، قانون بربریت است ” گفت: ملت‌های مسلمان گول ادعاهای غرب را نخواهند خورد و مسلمانان بخوبی می‌دانند که پشت صحنه این حرکات مسائل دیگری است و امیدواریم باتوجه به معنویت مقام شامخ پیامبر اکرم (ص) و ایستادگی مسلمانان، هتاکان چنان تنبیهی شوندکه دیگر شاهد چنین اهانت‌هایی نباشیم.

دفاع مقدس گنجینه پربرکتی است
هشت سال دفاع مقدس محل ظهور ارزش‌های بسیاری برای ملت ایران بود که در جای دیگری بدیل نداشت و این تجربه گرانقدر برای ملت ما گنجینه پربرکتی است که همیشه جاودانه خواهد ماند.
رئیس قوه قضاییه افزود: در دفاع مقدس ملتی غریب و تنها در مقابل دشمن غدار که تا بن دندان مسلح و مورد حمایت شرق و غرب بود، ایستادگی کرد و پیروزی‌هایی به دست آورد که دنیا را مات و مبهوت کرد.
آملی لاریجانی این پیروزی را حاصل اتکال به نیروی لایزال الهی و تبعیت از فرامین برخاسته از وجود با برکت حضرت امام (ره) دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس الگوی مقاومتی جدیدی برخاسته از فرهنگ عاشورایی بود که سابقه نداشت و راه خودش را در میان جوامع و ملت‌ها باز کرد و در لبنان و فلسطین همین الگو عمل کرد و دشمن صهیونیست را به زانو درآورده و در بیداری اسلامی نیز می‌توان گفت که نقش حماسه دفاع مقدس قابل مشاهده است.
رئیس قوه قضاییه از نخبگان کشور و کسانی که اطلاعات بیشتری از دفاع مقدس دارند خواست باتجزیه و تحلیل و ترسیم روشن وقایع جنگ موجب ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس شوند.

سران گروهک منافق باید به دولت و ملت ایران مسترد شود
وی به تصمیم جدید دولت آمریکا در خارج کردن گروهک منافقین از فهرست تروریست‌ها اشاره کرد و این تصمیم را تناقضی آشکار در ادعاهای ضد تروریستی غرب دانست و گفت: این گروهک بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران از عالی‌ترین مقامات تا مردم کوچه و بازار را به خاک و خون کشیده‌اند و غربی‌ها باید بدانند که ملت ایران جنایت این گروهک و حامیان آنان را هرگز فراموش نخواهند کرد.
آملی لاریجانی افزود: این گروهک در خود عراق نیز خیانت‌ها و جنایت‌های فراوانی کرد و حرکت اخیر آمریکا باردیگر ثابت کرد که غرب مبارزه با تروریسم را ابزاری برای فشار بر کشورهای مستقل تبدیل کرده است.
رئیس دستگاه قضایی تاکید کرد: سران و اعضای این گروهک باید به دولت و ملت ایران مسترد و محاکمه شوند و به سزای عمل خود برسند.
وی افزود: به دولت آمریکا اخطار می‌کنیم که بدانند ملت و دولت ایران هرگز از جنایات گروهک منافقین به ملت ایران صرفنظر نخواهد کرد و از دولت و وزارت امورخارجه نیز می‌خواهیم این اخطار را به نحوی صریح به دولت آمریکا منتقل کنند.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: دولت آمریکا و حامیانش هم باید بدانند که این نحو عمل کردن، اختصاص به آنها ندارد و تروریسم ممکن است همه‌جا باشد و هیچ کشوری از خطرات تروریسم مصون نیست.
۴۷۲۳۲
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.