رئیس قوه قضاییه با مردم سخن می‌گوید

۲۹خردادماه،

همزمان با اولین روز هفته قوه قضاییه؛

ایران > حقوقی‌و قضایی– ممتازنیوز:
آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه اول تیر ماه مصادف با اولین روز هفته قوه قضاییه پس از خبرها ساعت ۲۱ شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در یک گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن می‌گوید.

به گزارش پایگاه رسمی قوه قضاییه، حسن رحیمی، مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه در تشریح محورهای این گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: رئیس قوه قضاییه در این گفت‌وگوی زنده تلویزیونی ضمن تشریح سیاست‌ها، برنامه‌ها، اهداف و اقدامات قوه قضاییه، عملکرد یکسال قبل این قوه‌ را نیز بیان می‌کند.

وی افزود: مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی ستاد بزرگداشت هفته قوه‌قضاییه برای استفاده مطلوب از ظرفیت رسانه ملی علاوه بر گفت‌وگوی زنده تلویزیونی آیت‌الله آملی لاریجانی، سایر مسئولان و جمعی از قضات دستگاه قضایی نیز با حضور در برنامه‌های صدا و سیما ضمن بیان برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در یکسال قبل، پاسخگوی مردم نیز خواهند بود.

قائم مقام ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه همچنین از برگزاری همایش بزرگ دستگاه قضایی در ۴ تیر ماه مصادف با چهارمین روز هفته قوه قضاییه خبر داد و گفت: در این همایش سراسری که با حضور رییس قوه قضاییه و مسئولان عالی رتبه نظام، همچنین مسولان عالی، قضات و کارکنان دستگاه قضایی برگزار می‌شود، عملکرد یک ساله قوه قضاییه تبیین و با بحث و بررسی دربارهٔ برنامه‌های آینده قوه قضاییه محورهای عمده تلاش‌ها و موفقیت‌های آن در کنار مشکلات و تنگناهای موجود بر سر راه دستگاه قضایی نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و تعدادی از قضات و کارکنان دستگاه قضایی نیز تقدیر می‌شوند.

حسن رحیمی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و معمار دستگاه قضایی شهید آیت الله دکتر بهشتی، از تجدید میثاق مسئولان عالی قوه قضاییه با آرمان‌های حضرت امام (ره) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و نیز حضور بر سر مزار شهدای هفتم تیر در یکی از روزهای قوه قضاییه خبر داد.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه افزود: تعدادی از مشاوران حقوقی مرکز امور مشاوران قوه قضاییه نیز در طول هفته قوه قضاییه با حضور در مساجد به راهنمایی مردم و شهروندان در زمینه مسائل حقوقی می‌پردازند.

به گفته این مقام مسئول قضایی در طول هفته قوه قضاییه روسای کل دادگستری استان‌ها و شهرهای مختلف با حضور در نمازجمعه اقدامات و عملکرد حوزه تحت مدیریت خود را به اطلاع مردم خواهند رساند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.