رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت دادگستری منصوب شد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی؛

وزیر دادگستری با صدور حکمی رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین “مصطفی پورمحمدی” وزیر دادگستری با صدور حکمی، “سید قاسم جلیلی شانی” را به سمت ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت دادگستری منصوب کرد.

در حکم وزیر دادگستری خطاب به جلیلی آمده است:

نظر به حسن سابقه، درایت و برخورداری جناب عالی از تعهد و شایستگی‌های اجرایی، شما را به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌کنم.

روابط عمومی، به منزله معرف و مبلغ وزارتخانه، عهده دار به سامان رساندن سه رسالت مهم اطلاع رسانی، تبلیغ و ترغیب و مشارکت جویی و همگرایی است. در این مسیر بر اجرای محورهای زیر تاکید می‌کنم:

ارتباط کارآمد با رسانه‌ها و استفاده بهنگام از همه ظرفیت‌های ارتباطی، سنجش افکار و تهیه گزارش‌های تحلیلی ادواری از دیدگاه‌ها و افکار عمومی داخل و خارج وزارتخانه، سیاستگذاری و کاربرد شیوه‌های مناسب برای معرفی مواضع وزارتخانه، تقویت روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و برقراری همیت سازمانی و نظارت بر روابط عمومی سازمان تعزیرات و هماهنگ کردن فعالیت‌های رسانه‌ای.

امیدوارم با یاری الهی، استعانت از حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در عمل به وظیفه، پیروز باشید. برای شما از درگاه خداوند، توفیق مسالت می‌کنم.
 
 مصطفی پورمحمدی

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.