رئیس مرکز IT قوه قضاییه: ساده‌انگاری شبکه‌های اجتماعی توسط ساده‌لوجان صورت میگیرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه‌قضاییه با بیان اینکه کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه استفاده از فیس‌بوک را محدود و جزو مصادیق مجرمانه شناخته است ؛گفت: ما مخالف اصل شبکه فیس‌بوک نیستیم بلکه با ساماندهی اطلاعاتی که علیه کشور انجام می‌دهد مخالف هستیم.
 
 
حجت الاسلام حمید شهریاری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به طور قطع ما با شبکه فیس بوک مخالف نیستیم بلکه با فسادی که در این شبکه انجام می‌گیرد و اقداماتی که بر علیه امنیت ملی در آن شکل می‌گیرد مخالفیم.
 
 وی در ادامه با اشاره به اینکه کاری که فیس‌بوک انجام می‌دهد جرم است؛بیان داشت:فیسبوک یک شبکه گسترده ارتباطات انسانی را ایجاد کرده که امکان کشف ارتباطات تازه را در سراسر دنیا ایجاد میکند و تهدیدهای این شبکه تجمیع اطلاعات ملی است.
 
 وی افزود:این شبکه اطلاعات ملی را در اختیار شبکه های جاسوسی نظام سلطه قرار داده و در واقع در یک جنگ نرم با نظام سلطه قرار داریم.
 
 وی با تاکید بر اینکه با فساد و ساماندهی اطلاعات علیه امنیت ملی کشور مخالفیم گفت:باید سیاست خود را در حوزه شبکه های اجتماعی تعیین کنیم و دارای یک نقشه راه باشیم چرا که ساده انگاری شبکه های اجتماعی توسط ساده لوحان صورت میگیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.