رئیس پژاک در حال مرگ است+عکس

به گزارش منابع خبری عبدالرحمن حاجی احمدی که دستش به خون صدها نفر از شهروندان ایرانی آلوده است و تا کنون جنایت های بی سابقه ای را در کردستان ایران انجام داده، شب گذشته به دلیل تنگی نفس شدید و گرفتگی قلب به بیمارستان منتقل شد.

رئیس جنایت کار پژاک، ساعاتی پس از انتقال به این بیمارستان واقع در آلمان، در سی.سی.یو بستری شد. بنا به گفته پزشک معالج وی، حال عمومی او بشدت وخیم است و تیم پزشکی در حال مداوای او هستند.

حاجی احمدی که به روستایی در نزدیکی مهاباد و نقده تعلق دارد، در رشته کشاورزی تحصیل کرده و هم اکنون تبعه آلمان است. وی در مدتی که در وزارت محیط زیست آلمان کار می کرد با دختری آلمانی آشنا و ازدواج کرد.فسادهای اخلاقی این سرکرده گروهک تروریستی پژاک تا انجا پیش رفت که خانواده او از هم پاشید. زنش از وی جدا شد و تنها دخترشان نیز به خاطر خوشگذرانی ها پدر و تنهایی دچار افسردگی شدید شد و خودکشی کرد.

حاجی احمدی چندین سال با خواهرزاده خود در آپارتمانی در کلن زندگی می کرد و هر روز برای حساب و کتاب به رستوران خود در این شهر می روفت. وی هر بار که به قندیل کردستان می رفت، فقط بادیگاردهای دختر برای خود انتخاب می کرد و از همانجا هم دستور کشتار کردهای ایران را می داد.

هم اکنون او ممنوع الملاقات است و خیلی از خانوادهای شهدا و قربانیانی که به دست این جنایتکار کشته شده اند منتظر شنیدن خبر مرگ وی هستند.


بولتن نیوز | bultannews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. واقیت:

    کاش همی میدانستن پژاک چی میخواد…ان وقت میفهمیدی تروریس کیه…وقتی مردم فکر کنن قاتل سرباز امام پژاک نیست .من میدونم پژاک بی گناه است…ماهمله میکنیم اوناهم زبون خودشونو میخوان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.