رئیس کمیته فاواری مجلس: رفع مشکل ارتباط تصویری رایتل در دست بررسی است

۱۰م اسفند ،

 

رئیس کمیته ICT مجلس تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و افزایش نظارت بر فعالیت اپراتورها را از وعده های وزیر تازه ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد.
 
رمضانعلی سبحانی فر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری خانه ملت با اشار به اینکه مدیریت کاری و درخواست ما سرعت بخشیدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات است، گفت: نامی وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
رئیس کمیته ICT مجلس دربارهٔ آخرین وضعیت اینترنت ملی تصریح کرد: اینترنت ملی یکی از بخش های شبکه ملی اطلاعات است که بخشی از این شبکه به صورت جزیره ای انجام شده که باید data senter(مرکز داده) نصب و راه‌اندازی شود تا مجوعه های دیگر به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.
نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارتش دربارهٔ ارتباط تصویری رایتل نیز گفت:‌ راه اندازی رایتل مصوبه دولت و قرار داد بایک شرکت برای راه اندازی اپراتور نسل سوم است اما بحثی که وجود دارد ارتباط تصویری این اپراتور است که شرکت رایتل در جهت رفع این دغدغه متعهد شده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نظارت بر اپراتورها را از دیگر برنامه های وزیر تازه ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد و گفت: ما نظارت جدی بر فعالیت اپراتورها را ازنامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کردیم و وی هم اعتقاد دارد باید بر فعالیت اپراتورها نظارت کامل شود تا پیگیری مطالبات مردم و حاکمیت بر اپراتورها را به طور جدی دنبال کنیم.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.