رائول میرلس مصدوم شد

  تیم ملی فوتبال پرتغال روز جمعه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی دو هزار و چهارده برزیل در مسکو به مصاف تیم ملی روسیه می رود.

بنتو در کنفرانس خبری در مسکو تصریح کرد :«رائول امروز مصدوم شد، رونالدو و په‌په نیز امروز اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند و ما روز جمعه در مورد این بازیکنان تصمیم گیری خواهیم کرد.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لیسبون، رونالدو و په‌په در جریان دیدار روز یکشنبه تیم فوتبال رئال مادرید در مقابل بارسلونا مصدوم شده بودند. په‌په روز چهارشنبه اعلام کرده بود رونالدو از شانس بیشتری برای حضور در دیدار روز جمعه برخوردار است. وی همچنین ابراز امیدواری کرد خودش نیز به این مسابقه برسد.

تیم های ملی پرتغال و روسیه که هر دو از بازی های قبل خود در گروه ششم (F) رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ دو پیروزی کسب کرده اند ، با شش امتیاز در بالای جدول رده بندی این گروه قرار دارند.

بنتو همچنین به شرایط این دیدار اشاره و اذعان کرد :«این مسابقه با دیدارهای قبلی متفاوت است، زیرا رقیب سعی خواهد کرد که ابتکار عمل را به دست گیرد. روسیه نیز اهداف ما را دارد با این حال ما برای پیروزی و رفتن از مسکو با نه امتیاز کامل مسابقه خواهیم داد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.