رابطه با آمریکا را در چارچوب منافع ملی دنبال می‌کنیم

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت‌: جمهوری اسلامی ایران همواره مطالبات خود را در چارچوب منافع و ارزش‌های انقلاب اسلامی دنبال خواهد کرد.

“عباسعلی منصوری‌آرانی” نماینده کاشان، آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به تناقض اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص پرونده هسته‌ای و مذاکره با ایران اظهار داشت: هر دو کشور “ایران” و ” آْمریکا” دارای سلایق و اظهار نظرهای مختلفی می باشند، اما نکته اساسی این است که اراده رهبران دو کشور در چه سطحی قرار گیرد.

وی ادامه داد: اظهاراتی که “سوزان رایس” مشاور امنیت ملی آمریکا بیان می‌کند، شاید تحت تاثیر فشارها و دیدگاه‌های جناحی و شخصی صورت گرفته است.

گفتنی است؛ “سوزان رایس”، مشاور امنیت ملی آمریکا طی اظهاراتی بیان کرده است که “ایران حق غنی‌سازی در کشورش را ندارد” و “ما به فعالیت‌های هسته‌ای ایران مشکوک هستیم”.
 
منصوری تصریح کرد: اظهارات اخیر رایس ملاک نیست، چراکه در کشورمان نیز هر فردی نظر و دیدگاه خود را دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به فاصله میان ایران و آمریکا،‌ اظهار داشت: نباید انتظار داشته باشیم که در دو هفته، تمام مشکلات و فاصله‌های میان دو کشور ترمیم شود، چراکه مباحث عمیقی وجود دارد و نیازمند زمان‌ است.

نماینده کاشان در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره مطالبات خود را در چارچوب منافع و ارزش‌های انقلاب اسلامی دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.