رابطه مستحکم unwto با سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ایران

مدیرکل دفتر منطقه آسیا – اقیانوسیه تأکید کرد:

وی با بیان اینکه ایران در این سازمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت خوشبختانه رابطه سازمان جهانی جهانگردی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران، رابطه‌ای مستحکم و مطلوب است.

به گزارش خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، هری هوانگ با بیان این مطلب در کارگاه یک روزه‌ی آیین تشریفات و اصول شرکت در نمایشگاه‌ها که پیش از ظهور امروز در هتل پرسپولیس شیراز برگزار شد، افزود: خوشبختانه نگاه سازمان جهانی جهانگردی به سیاست‌ها و برنامه‌ها و اهداف کلان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران، یک نگاه مثبت و حمایت گرانه است.  
وی با ابراز خرسندی از حضور در ایران و شرکت در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز تصریح کرد: به طور حتم، برگزاری این نمایشگاه نشان‌دهنده‌ تقویت و گسترش سیاست‌ ها، اهداف و برنامه‌های گردشگری در ایران است.
مدیرکل دفتر منطقه آسیا و اقیانوسیه‌ی سازمان جهانی جهانگردی در ادامه با تشریح وضعیت کشورهای عضو این سازمان، اضافه کرد این سازمان دارای ۱۵۰ عضو ثابت است که ایران در منطقه‌ جنوب آسیا در تقسیم‌بندی‌ های این سازمان قرار بگیرد و از جایگاه بالایی برخوردار است.
وی در ادامه به پاسخ‌ های تعدادی از شرکت‌کنندگان درخصوص آخرین وضعیت برنامه‌های حمایتی این سازمان از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران پاسخ داد و بر سهولت عضویت جامعه تورگردانان و مدیران دفاتر خدمات گردشگری برای استفاده از خدمات و حمایت‌
های سازمان جهانی جهانگردی تأکید کرد./ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.