رابطه نامشروع بازیکن مشهور فوتبال با خواهرش !!!! + عکس

رابطه نامشروع بازیکن مشهور فوتبال با خواهرش
رابطه نامشروع بازیکن مشهور فوتبال با خواهرشخواهر راین گیگز بازیکن با سابقه منچستر یونایتد طی مصاحبه ای اعلام کرد که به مدت ۸ سال با برادرش رابطه نامشروع داشته و حالا پشیمان است.

اسپورت ای اس، این روزها خبرهایی به گوش می رسد، که حال همه را به هم می زد. ستاره های فوتبال باید با رفتارشان الگوی مردم باشند. رابطه نامشروع راین گیگز با خواهرش یکی از آن داستان هایی است که هر روز داغ تر می شود و مایه تاسف دنیای فوتبال است.


راین گیگز در حال حاضر برای منچستریونایتد توپ می زند.

ناتاشا، خواهر گیگز طی مصاحبه ای با سان اعلام کرد که با برادرش به مدت ۸ سال رابطه نامشروع داشته است. او که حالا از این کارش پشیمان شده، گفت: اشتباه بزرگی را مرتکب شدم . رابطه خودم را با شوهرش به خطر انداختم تا با برادرم رابطه داشته باشم.

وی در مصاحبه ای با سان گفت: امیدوارم همسرم مرا ببخشد. با این کارم شهرت رایان را هم به خطر انداختم. مطمئنم که او از افشای رازمان دیوانه خواهد شد. اما می خواهم همه چیز را درباره رابطه مان بگویم. حالا دیگر همه به من مثل یک احمق نگاه می کنند. کاش میشد مردم مرا طور دیگری ببینند. من هم مثل سایر آدم ها، یک آدم عادی هستم.

منبع:هفت ایرانی

تا این لحظه ۷نظر ثبت شده
  1. مسعو:

    نمیدونم این اخبار از کجات در آوردی رایان گیگز با دختری که بعد ها دوست دختر برادرش شد رابطه حسنه داشته و برادر ایشان هم با همین خانم رابطه حسنه پیدا میکنه کلا این خانم دوست داشته آویزون خوانواده گیگز بشه که رایان به برادرش میگه و ختم ماجرا و این خانم هم خاطراتش را در یک ماه نامه غیر معتبر بنام رودنت اعلام میکنه و شما دیگه نمیدونم چی بگم فکم چسبید رو زمین دم شما گرم با این اخبارتون

  2. کاوش:

    بنظر من امکانش هست خواهرگیگز ی جوره ناجور روسپی باشه وبخواد خرابش کنه.آره همینه مگه نه ؟ ؟!

  3. حامد:

    اوج حماقت اون خواهرش نبوده نامزد برادرش بوده که باهاش رابطه داشته. فقط چرند بنویسین

  4. رهگذر:

    زن برادر از کی تا حالا خواهر معنی میده؟
    مترجم الدنگی که سرسری خبرها رو از روی دیکشنری گوگل ترجمه کنه همین میشه دیگه

  5. آقارضا:

    اقایان لطفا درست اطلاع رسانی کنید..
    این خانم خواهرش نبوده بلکه زن برادرش بوده (sister in law)

  6. 199999:

    چه صداقتیییییییییییییییییییییییییییییی

  7. mohammad ali:

    این موضوع به نظر من بر میگرددبه خانواده اش (پدرومادر)وقتی که مسلمان نباشید یعنی کافر که این موردها برایشان امری است عادی.این خبری خوبی بود برای کسانی که دم از لاف زدن می زنندکه به خارج از کشور برویم بهتر زنگی می کنیم که شایعه ای بیش نیست.وتبلیغات کذب.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.