رابطه ی موفقیت و گروه خونی افراد

بین تیپ های شخصیتی انسان و گروه خونی رابطه ی مستقیمی وجود دارد. گروه خونی من B+ ویژگی های هر گروه خونی را در زیر مشخص شده جالب است بدونید رژیم غذایی مناسبی هم می توان بر حسب گروه خونی تان انتخاب کنید

 بیتوته: بین تیپ های شخصیتی انسان و گروه خونی رابطه ی مستقیمی وجود دارد. گروه خونی من B+    ویژگی های هر گروه خونی را در زیر مشخص شده جالب است بدونید رژیم غذایی مناسبی هم می توان بر حسب گروه خونی تان انتخاب کنید.

گروه خونی O تیپ گرم


حدود ۳۸% مردم جهان دارای گروه خونی +O و ۶% دارای گروه خونی _O هستند.

خصوصیات : بی پروا ، بااراده ، مغرور ، بخشنده ،اجتماعی ، با انرژی ،برونگرا،رک و صریح ،واقع گرا،نمایشی،عمومی ، مثبت ، ریسک پذیر ،نافرمان،بی اعتبار ،لجوج و خود محور . به آسانی دوست میشوند و با جریانات همراه شده و به فرصت ها چنگ می زنند . در فعالیتهای سازمان یافته خوب عمل میکنند در بعضی موارد چندان دقیق نیستند و احساسات زیاد و قوی از خود نشان میدهند .ممکن است به سرعت مخالفت عمیق خود را با یک نظر بیان کنند اما معمولا این مخالفت پایدار نیست. کارگشایانی سنتی ،محرک و کمی لاف زن هستند.احساسات خود را خیلی نشان می دهند اما در برخورد با دیگر گروهای خونی این بیان معتبر است . نوعی ظرافت ذاتی و فطری دارند . شخصیت های اجتماعی و پر زرق وبرق هستند می توانند در حوادث و بحران ها ، سازگاری خوبی داشته باشند .لغات و کلمات به آسانی به سراغ آنها میایند .خجالتی نیستند و رک و صریح احساسات درونیشان را فاش می کنند. جاه طلب اند اما گاهی با جزییات سرگرم میشوند. علاقمند به حفظ روابط هستند و خودشان در این زمینه تلاش می کنند.

گروه خونی A تیپ سرد

حدود ۳۴% از مردم دارای گروه خونی +A و ۶% دارای گروه خونی _A هستند .

خصوصیات: متین و آرام ، دقیق ، دلسوز و غمخوار ، فداکار ،مودب ، درستکار ، وفادار ، احساساتی ، درونگرا و کمی دستپاچه. حتی در مواقع آشوب و غضب آرام و خونسرد هستند. نسبت به نظرات عمومی حساس اند. اغلب درونگرا هستند در بر خورد با دیگران خجالتی و کمرو هستند یا حتی مریض به نظر میرسند کمی بد بین هستند . برای روابط ارزش زیادی قائل بوده ونسبت به تغییرات تردید دارند . دوست داران طبیعت و گریزان از جمعیت و شلوغی هستند . به یک مکان شخصی یا پناهگاه امن و مخفی برای خود نیازمندند.عموما دو دل و غیر قاطع اند.برای حضور در کارهای تیمی آماده هستند مخصوصا وقتی دستوری به آنها داده شود . علاقه مند به ایجاد رابطه نیستند و تلاش چندانی هم برای اینکار نمی کنند.

گروه خونی B فعال

حدود ۹% از مردم جهان دارای گروه خونی +B و۲۵% هم دارای گروه خونی _B هستند.

خصوصیات:بشاش و خوشرو ،خوش بین ، فعال ، حساس ،مهربان ،فراموش کار ، آشفته ، در هم و سازمان نیافته ، پر سر و صدا، خودپسند و خود بین ، پر انرژی و جدی در راه رسیدن به هدف . معمولا جزء بهترین افراد تیم میشوند و افراد تکرویی هستند.اغلب کارها را با روشهای خودشان انجام می دهندو خود کفا هستند. شخصیتهای ماجراجو ، دلیر،علاقه مند به داشتن یک راه مشخص و مخصوص ،موجوداتی اجتماعی و علاقه مند به مهمان داری هستند.علاقه به حفظ روابط دارند و خودشان در این راه تلاش می کنند.

گروه خونی AB فارغ از مراقبت و بی نیاز از توجه

حدود ۴% از مردم جهان گروه خونی +AB و ۱% گروه خونی _AB دارند.

خصوصیات:اجتماعی ، سخت گیر نیستند ، غمخوار و دلسوز ،دیپلماتیک ،اهل گشت و گذار ، خلاق، غیر قابل پیش بینی، هنر مند ، انعطاف پذیر ،ترش رو و درخود ! مخلوطی از تضادها ، خجالتی در مقابل بعضی و بیباک و گستاخ با بعضی دیگر، برونگرا و درونگرا،گاهی غیر قابل پیش بینی هستند و گاهی ظاهرا آرام و خونسرد به نظر می رسند. قدرت خلاقیت زیادی دارند ، توانا در پیدا کردن مشکلات و دور زدن آنها ، علاقه مند به محیط شهری ، به آسانی خسته می شوند. به نظر می رسد که هر کاری که انجام می دهند از روی اجبار است . هرگز کاری را برای قدر دانی انجام نمی دهند. اسرار آمیز به نظر می رسند. در فعالیتهای اجتماعی می توانند هماهنگ ظاهر شوند . علاقه مند به ایجاد رابطه نیستند و تلاش چندانی هم برای اینکار نمی کنند


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.