راجر فدرر تهدید به مرگ شد

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: راجر فدرر هنوز به چین نرسیده به مرگ تهدید شده، به نظر می رسد هفته ای پرالتهاب در انتظار اوست

مرد شماره یک توسط یک کاربر اینترنتی تهدید به مرگ شد؛ راجر فدرر که این هفته در رقابت های مسترز ۱۰۰۰ شانگهای به میدان می رود قرار است با تشریفات امنیتی کامل پا به این کشور بگذارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این تهدیدات توسط شخصی به نام «گربه سیاه» در یکی از سایت های ورزشی چین در ۲۵ سپتامبر در بخش انجمن سایت عنوان شده و حالا مسئولان برگزارکننده این رقابت های مهم امیدوارند همه چیز در حد یک شوخی باشد.

راجر فدرر تهدید به مرگ شد

در این تهدید آمده: «شما می دانید که من می خواهم فدرر را بکشم؟» حالا مسئولان امنیتی قرار است تصمیمی اتخاذ کنند تا راجر فدرر روز سه شنبه در امنیت کامل به فرودگاه شانگهای برسد. یکی از مسئولان برگزارکننده این تورنمنت به AFP در این باره گفت: «تحقیقات در این زمینه شروع شده و در جریان است. فدرر با این حال به شانگهای می آید و قصد نداریم فضا را بیش از چیزی که باید امنیتی کنیم. از طرفی امیدواریم که این تهدید فقط در حد حرف باشد؛ با این حال از آنجایی که مطمئن نیستیم باید از فدرر و البته خانواده اش محافظت ویژه کنیم، تصمیم گرفته ایم تا فدرر پس از پایان بازی در زمین مسابقه نماند. از همین جا از همه هواداران عذرخواهی می کنم و می خواهم بگویم فدرر نمی تواند در پایان دیدارهایش بماند و به تماشاگران امضا بدهد.»

البته این تمام ماجرا نیست؛ قرار است تمرینات مرد شماره یک دنیا در طول هفته پشت درهای بسته برگزار شود و در طول تورنمنت هم پلیس چین در تمام راهروهای ورزشگاه حضور خواهد داشت.

این شرایط برای این تنیس باز سوییسی که قصد دارد با حضور در این رقابت ها اختلاف امتیازاتش با سایر رقبا را بیش از پیش کند و با اطمینان خاطر در صدر رنکینگ جهانی بماند نمی تواند ایده آل باشد.

فدرر، قهرمانی در رقابت های مسترز شانگهای را در کارنامه کم دارد. او در این رقابت ها فقط یک بار حضور داشته که آن هم در فینال برابر اندی ماری مغلوب شده است. فدرر پس از این تورنمنت در رقابت های بازل، برسی و مستر کاپ به میدان خواهد رفت.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.