رادیوفردا و سانسور همه ی اعتراضات ضد آمریکایی!

۲۹فروردین۱۳،

تقریبا همه روزه به مناسبت های مختلف ، اعتراضات ضد آمریکایی در اقصی نقاط دنیا و خاک خود آمریکا برگزار می شود که عمدتا توسط رادیوفردا بایکوت و سانسور می شود این در حالیست که رادیوفردا شعار مبارزه با سانسور می دهد !

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، اگر جمع کمتر از تعداد انگشتان دست در یک نقطه ی دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دست به اعتراض بزنند رادیوفردا هم از طریق رادیو و هم هم از طریق سایت خبری خود تا مدت ها به آن مشغول می شود و از آن به عنوان بحران عدم مشروعیت نظام یاد می کند و بر اساس آن چه تحلیل های خاله زنکی و آبکی که ارائه نمی دهد !
اما این در حالیست که تقریبا همه روزه یا هر هفته در یک نقطه ی دنیا علیه سیاست های آمریکا مردم در حال اعتراض می باشند و این مسئله به شدت از سوی رادیوفردا سانسور می شود .
به عنوان مثال زمانی که جنبش وال استریت آغاز شد ، رادیوفردا بدون توجه به اهمیت این حرکت و جنبش به معنای واقعی آن را سانسور کرد و صرفا برخی خبرها کم اهمیت و دست چندم ، آن هم برای کم تاهمیت جلوه دادن موضوع را در پیش گرفت .
و یا هر گاه یک مقام آمریکایی به یک کشور دنیا سفر می کند ، تقریبا محال است که مردم در آن کشور دست به اعتراض علیه سیاست های آمریکا و کاخ سفید نزنند که این موضوع هم با سانسور رادیوفردا مواجه می شود !
در واقع هر جا و به هر بهانه ای علیه کاخ سفید اعتراضی صورت بگیرد ، نامشروع است و هیچ بحثی از آزادی بیان و حقوق بشر و حقوق شهروندی و گردش ازاد اطلاعات و … این قبیل شعار های رادیوفردا و صاحبان امریکایی ش مطرح نیست !
ولیکن حتی اگر تعداد اندکی ولو کمتر از ۱۰ نفر در یک نقطه ی دنیا آن هم به تحریک صهیونیست ها یا آمریکایی ها دست به اعتراض علیه ایران بزنند ،‌اینجاست که رادیوفردا در قبال تمام آن شعار ها و خصوصا حق آزادی بیان احساس مسئولیت و نگرانی می کند !


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.