رادیو ایرانصدا به استقبال ماه رمضان می‌رود

جام جم آنلاین: شبکه رادیویی ایرانصدا با تهیه ۱۴ عنوان برنامه به مدت ۱۶ هزار و ۶۴۵ دقیقه به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

رادیو ایرانصدا به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌های جذاب و شنیدنی همچون جذب ایرانیان و فارسی‌زبانان مسلمان، آیتم‌های متنوعی را از طریق گنجینه‌های فاخر کتاب‌خوانی ارائه می‌کند. همچنین شب‌های قدر و شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) را دستمایه‌ای برای فراهم کردن فضایی فرهنگی از طریق ذخیره کتاب‌های متنوع در این زمینه قرار داده است. ماه عشق شامل انعکاس رویدادهای نمایشگاه قرآن، بوی باران، مائده‌های آسمانی، رمضان در ایران، جام است، بهار قرآن، ورزش، رمضان، سلامتی، ویژه عید سعید فطر، ویژه برنامه شب‌های قدر و برنامه کانکت را آماده پخش کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند.

سفر به شهر زیبای شیراز در برنامه ی توریسم درمانی

گروه دانش و فناوری رادیو ایرانصدادر برنامه «توریسم درمانی» این هفته به جاذبه ‌های گردشگری شیراز شهر شعر،گل و بلبل سفر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران صدا، «توریسم درمانی» نام برنامه‌ای تولیدی از گروه دانش و فناوری رادیو ایران‌صدا است که به معرفی جاذبه‌های گردشگری، درمانی و صنعتی کشورمی‌پردازد.

این برنامه هر هفته جمعه سی تیر ماه پخش می‌شود، مهرداد خدیری تحلیلگر اقتصادی، حبیبه نیک سیرت نویسنده و کارشناس و نسیم ملک جانی باستان شناس، به جاذبه‌های گردشگری و دیدنی شهر زیبای شیراز می‌پردازد. برنامه توریسم درمانی که جمعه سی تیر  ساعت ۲۰ از رادیو ایران‌صدا پخش می‌شود به سردبیری و تهیه ‌کنندگیاعظم السادات جعفرآبادی تهیه می‌شود.

تحلیل تشکیل کمیته توسعه نجوم انجمن نجوم ایران

برنامه‌تولیدی مجله علمی که به همت گروه دانش و فناوری رادیو ایران‌صدا تهیه و پخش می‌شود، به بررسی «تشکیل کمیته توسعه نجوم درانجمن نجوم ایران» ‌می‌پردازد.

مجله علمی کاری از گروه دانش و فناوری رادیو ایران صداست که هرهفته به مهم ترین رویداد‌های علمی ایران و جهان می‌پردازد.

در برنامه امروز مجله علمی با کارشناسی سعدالله نصیری قیداری رئیس انجمن نجوم ایران و سیاووش صفاریان پور منجم آماتور در این باره بحث و گفتگو می‌شود.

شایان ذکر است، برنامه‌مجله علمی به رویدادهای علمی ایران و جهان می‌پردازد. این برنامه روز‌های شنبه هر هفته ساعت ۹:۳۰ به تهیه‌کنندگی هدی مرادی، سردبیری مهسا حسینی و گویندگی کیوان نقره‌کار به صورت تولیدی از شبکه‌رادیویی ایران‌صدا پخش می‌شود.

بررسی انواع بیماری‌های ناخن

پایگاه تندرستی عنوان برنامه‌ای تولیدی از گروه دانش و فناوری رادیو ایرانصدا ست که در این هفته به بررسی انواع بیماری‌های ناخن و علائم این بیماری می‌پردازد.

در برنامه این هفته دکتر پروین منصوری، متخصص پوست و مو و مهدی قربانی کارشناس مجری در خصوص علائم بیماری ناخن صحبت می‌کند .

بر اساس این گزارش؛ پایگاه تندرستی ‌یکشنبه‌ها ساعت ۹:۳۰ به تهیه‌کنندگی و سردبیری اعظم‌السادات جعفرآبادی، به صورت تولیدی از شبکه ی رادیویی ایرانصدا پخش می‌شود.

خاطرات زندگینامه شهید عباس کریمی قهرودی در ایرانصدا

نیمه‌پنهان ماه عنوان برنامه‌ای است که روزهای جمعه ساعت۹:۳۰ از شبکه‌ رادیویی ایران‌صدا پخش می‌شود و خاطرات زندگی شهیدان را با رویکردی داستانی مطرح می‌کند.

 برنامه نیمه پنهان ماه، این هفته به مرور خاطرات زندگی سردار سرتیپ پاسدار شهید حاج عباس کریمی قهرودی، از فرماندهان برجسته دوران دفاع مقدس اسلامی ایران می‌پردازد.

گروه اندیشه و معارف شبکه رادیویی ایران‌صدا، اقدام به تهیه‌برنامه‌ای با عنوان «نیمه پنهان» کرده است که خاطرات زندگی شهیدان را مرور می‌کند.

توصیف رفتار شهداء و بیان اتفاقات تلخ و شیرین زندگی آنها که برای دیگران شنیدنی است، با رویکردی داستانی و قابل درک برای ذهن مخاطب، در این برنامه مطرح می‌شود.

شایان ذکر است، برنامه «نیمه پنهان» روزهای جمعه ساعت۹:۳۰با اجرای فاطمه نیرومند و رضا آقا‌شریفیان، تهیه‌کنندگی سارا عشقی‌نیا و سردبیری آنیتا جلالی به صورت تولیدی از شبکه رادیویی ایران‌صدا پخش می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.