رادیو به قشر پیشکسوت هنرمند نیاز دارد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

رادیو در جایگاه یک رسانه ملی به قشر پیشکسوت هنرمند برای ارتقا سطح دانش مخاطبان نیاز دارد.

علیرضا جاویدنیا؛ بازیگر و گوینده پیشکسوت برنامه های رادیویی در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: سالها از تأسیس رادیو به عنوان یک رسانه ملی می گذرد و این رسانه باید بتواند همچنان سطح آگاهی و اطلاع رسانی مردم را افزایش دهد.

                                                 

وی افزود: معتقدم باید قشر پیشکسوت، هنرمند و دلسوز این جامعه خانه نشین نشوند تا نسل های آینده ارزشهای جامعه خود را فراموش نکنند.
جاویدنیا تصریح کرد: باید برنامه های بیشتری به قشر جوان اختصاصی داده شود تا جامعه به سمت برنامه های رسانه های غربی که دلسوز ما نیستند، منحرف نشوند.
این گوینده پیشکسوت “جمعه ایرانی”، گفت: من عاشقانه این کشور را دوست دارم و به دلیل این علاقه هر کاری را در جهت رشد هنر و جوانان این مرز و بوم انجام می دهم.
وی با اشاره به بعضی از رابطه ها، اظهار داشت: متأسفانه در جاهایی رابطه جای ضابطه را گرفته که یکی از نتایج آن بیکاری جوانان است.
جاویدنیا با اشاره به سابقه چندین ساله خود ادامه داد: نباید بگذاریم اتفاقی در جامعه بیافتد تا سوژه دست بیگانگان شود.
وی ادامه داد: با وجود کمبودهایی که در هر جامعه ای احساس می شود هرگاه که من راهی شهر یا کشوری هستم همیشه آبرو داری کرده و عاشقانه از مملکت خود سخن می گویم.
وی خاطرنشان کرد: در هر صورت رادیو به عنوان یک رسانه ملی به وظیفه اش عمل می کند و امیدوارم در کنار بخشهای تفریحی، همه شبکه ها وبرنامه ها حاوی پیامی تأثیر گذار باشند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.