رادیو فرهنگ با خاک خوب به خرمشهر می‌رود

جام جم آنلاین: فریدون محرابی از تولید یک نمایش رادیویی ۶ قسمتی با عنوان «خاک خوب» به مناسبت آزادسازی خرمشهر برای پخش از شبکه رادیویی فرهنگ خبر داد.

این کارگردان رادیو در گفت‌و‌گو با ایسنا، گفت: «خاک خوب» یک رمان است که به صورت نمایش رادیویی در ۶ قسمت با موضوع آزادسازی خرمشهر تولید خواهد شد.

وی افزود: نمایش رادیویی «خاک خوب» به نویسندگی نعیما کرمی و سردبیری آرش پارساپور بتازگی به پایان رسیده است. پخش این نمایش از ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

محرابی در ادامه از تولید یک نمایش ۶ قسمتی دیگر با عنوان «یار شانزدهم» خبر داد و گفت: این نمایش به نویسندگی و سردبیری حسین یعقوبی و تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی در حال حاضر ضبط شده و قرار است بزودی از شبکه رادیویی ورزش به روی آنتن برود.

محرابی با اشاره به داستان نمایش «یار شانزدهم» گفت: داستان این نمایش مربوط به دوره ریاست جمهوری نلسون ماندلا است و کلیت داستان این نمایش مربوط به تیم ملی کشور آفریقای جنوبی است.

نمایش رادیویی «یار شانزدهم» به کارگردانی فریدون محرابی، تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی و نویسندگی و سردبیری حسین یعقوبی برای پخش از شبکه رادیویی ورزش آماده شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.