رادیو گیلان ۲۴ ساعته شد

۰۲م آذر ،

جام جم آنلاین: رادیو گیلان با ۵۷ سال سابقه که پیش ازاین روزانه ۱۸ ساعت برنامه پخش می‌کرد شب قبل درآئینی با حضور رییس صداوسیمای استان، استاندار و رییس مجمع نمایندگان استان ۲۴ ساعته شد.

به گزارش روز پنجشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، محسن نصرپورمدیرکل صداوسیمای گیلان نیز با اشاره به اهمیت رادیو به عنوان در دسترس ترین و پرنفوذترین رسانه گفت: رادیو به ویژه رادیوهای محلی فرصت مناسبی برای انعکاس توانمندی ها، مشکلات جامعه، حفظ و انتقال داشته‌های فرهنگی است.

آقای نصرپور افزود: رادیو گیلان ضمن پخش برنامه های قبلی وروزانه برای برنامه های شبانه نیز بدین شرح برنامه ریزی نموده است: (افزایش ۳ بخش خبری در زمانهای: ۲ بامداد – ۳:۳۰ و ۶:۳۰ بامداد ) و (برنامه شبانگاهی باعنوان «شبانه» از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۲۴ ) و بخش پیام وپخش نیز با حضور تهیه کننده ودیگر عوامل از ساعت ۲۴ الی ۶ صبح بطور زنده اجرا می گردد.

همچنین استاندار در مراسم ۲۴ ساعته شدن رادیو گیلان که همزمان بطور زنده درتلویزیون گیلان نیزپخش گردید،گفت: برای اشاعه فرهنگ و ادب باید به خرده فرهنگ‌های روستاها و مناطق دوره افتاد پرداخت تا فرهنگ بزرگ تشکیل شود و رادیو بهترین فرصت برای پرداختن به این مقوله است.

کیهان هاشم نیا رادیو را رسانه‌ای پویا دانست و افزود: قابل دسترس تر بودن این رسانه فرصتی است که از طریق آن می‌توان مسائل و مشکلات مردم را بیان کرد.

ناصر عاشوری رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز گفت: به لحاظ کیفیت وکمیت برنامه های صداوسیمای مرکز گیلان میتواند با پتانسیل های موجود سرآمد تمامی استانهای کشور باشد وسوابق عملکرد صداوسیما در طی این سالها نشان از جایگاه والای آن است.

 وی افزود:دست اندرکاران رادیو گیلان برای تهیه برنامه ها، ذائقه و سلیقه مخاطبان را بیشتر لحاظ کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.