رادیوفردا ؛ شعار دموکراسی و حمایت از دیکتاتوری !

۱۴اردیبهشت،

شعار های تبلیغاتی و دروغین رسانه های غربی از جمله رادیوفردا در مورد موضوعاتی همچون دموکراسی و آزادی بیان و … آنقدر با سیاست ها و رفتار های این رسانه ها متناقض که برای هر مخاطبی خسته کننده و مضحک شده است .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، رسانه های غربی استاد تبلیغات توخالی ولی پر زرق و برق و فریبنده می باشند .
به طوریکه خباثت ها و ماهیت ضد انسانی مکتب لیبرال دموکراسی و دولت های برخاسته از آن طی دهه های اخیر را به وسیله ی همین رسانه ها و تبلیغات دروغینشان پنهان کرده اند .
رادیوفردا هم که از جمله رسانه های غربی و وابسته به آمریکا بوده و بر اساس سیاست های کاخ سفید و سازمان های جاسوسی آن کشور گام بر می دارد از این قاعده مستثنا نیست .
به عنوان مثال رادیوفردا که همیشه شعار دموکراسی و حقوق بشر و آزادی بیان و حقوق شهروندی و ….. ده ها شعار تبلیغاتی و دهن پر کن دیگر می دهد هنوز که هنوزه از فرزند بزرگترین دیکتاتور ایران طی قرن اخیر حمایت می کند و همیشه به طور مبسوط و مفصل از رضا ربع پهلوی گزارش و خبر و مصاحبه های جانبدارانه تهیه می کند و حتی بعضا به قدری این دیکتاتور زاده را تکریم می کند که القاب زیبا و جالبی هم به وی تخصیص می دهد !
در ادامه ی همین سناریو و به دنبال اولین نشست «شورای ملی ایران» که در جریان اجلاسی دو روزه در پاریس، فرانسه، اعلام موجودیت کرد، رضا ربع پهلوی به عنوان سخنگوی این شورا ساختار و هدف‌های آن را در گفت‌وگویی اختصاصی با رادیوفردا تشریح کرده است و در همین رابطه با حمایت و همدردی کامل با سران فتنه به رادیوفردا گفته است :
« زمانی که جنجال انتخاباتی [سال ۱۳۸۸] و حرکتی به فرم جنبش سبز در ایران شکل گرفت که در ‌‌نهایت به حذف رهبران آن و سرکوب کسانی که به اعتراض برخواسته بودند منجر شد، زمینه عمیق‌ در جامعه برای من محرز بود و مرا واداشت یک فکر اساسی در این مورد را آغاز کنیم. »
اما از نکات عجیب و شگفت انگیز این گفت و گو ها ، دم زدن دیکتاتور زاده ای به نام رضا ربع پهلوی از ” دموکراسی ” بود !
رادیوفردا هم که گویا مخاطبین خود را اشخاصی فراموشکار یا مبتلا به آلزایمر تصور کرده که می پندارد نمی فهمند این حرکت ها یک حرکت مزدورانه و حقه بازانه است با کمال وقاحت هر از چند گاهی سخنان این عنصر ضد آزادی و ضد حقوق بشر و ضد دموکراسی را در رابطه با دروغ هایش در مورد همین شعار ها پخش می کند تا خباثت و حقه بازی خود را هم اثبات کند !
ربع پهلوی : « در اصل خواسته اصلی ما حق برگزاری انتخابات آزاد در کشور است از یک سو و این که بتوانیم این خواسته را در داخل کشور در مقابل رژیم جا بیندازیم. از سوی دیگر توجه جهانیان را به این هدف جلب کنیم که جمهوری اسلامی تمام راه‌ها را برای هر نوع تغییر سیاسی با خواست مردم ایران بسته و هرگز شرایط برگزاری انتخابات آزاد را فراهم نخواهد کرد، پس چاره‌ای به جز فروپاشی نظام باقی نمی‌ماند تا ما در فرای این نظام بتوانیم به درهای باز سیاسی برسیم که در آن رأی مردم و صندوق رأی مفهوم داشته باشد و از طریق نمایندگان منتخب مردم بتوان آینده سیاسی کشور را تعیین کرد. »
البته انعکاس این سخنان یک خوبی هم دارد !
زمانی که رضا ربع پهلوی از انتخابات آزاد دم می زند و البته این شعار را دقیقا به همین شکل ، نه کمتر و نه بسیارتر (!) بعضی آقایان داخل کشور می زنند باید به عمق ارتباطات شبکه ای و سازمانی ضد انقلاب خارج نشین و دستگاه های امنیتی و جاسوسی غرب با بعضی عناصر کم بصیرت یا بی بصیرت و حتی خائن به ملت و رهبری بیش از قبل پی برد و البته درایت و زکاوت مقام معظم رهبری در خنثی کردن حرکت های براندازانه و مخرب این قبیل جریانات مدعی را هم باید ستود . چرا که به محض آنکه شعار انتخابات ازاد از سوی بعضی اشخاص ( که سوابق سیاه در فتنه و بعد از آن هم داشته اند ) مطرح شد مقام معظم رهبری با ردیابی سرنخ های فتنه ی تازه و کلید واژه های سناریو های براندازانه ی تازه این خط خطرناک را در ابتدای راه قطع نمودند و دشمن را ناکام گذاشتند .
اما به عنوان نکته ی نهایی باید تعجب کرد از اینکه رادیوفردا با این گستاخی از نبود آزادی در ایران دم می زند و خود را مدافع حقوق بشر و دموکراسی جلوه می دهد و در مقابل به رسانه ی انحصادی و مبلغ تمام عیار بزرگترین دیکتاتور های قرن اخیر تبدیل شده است ! باز هم دم کاجرای دم خروس و …. !


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.