رادیوفردا و ماجرای خرگوش نادان و داروخانه !

از آنجایی که اجلاس عدم تعهد ها از ابعاد بسیاری برای کشورمان حائز اهمیت بود و دستاورد های فراوانی برای ما به همراه داشت و البته ضربه ی سنگینی هم به سیاست های غرب علیه کشورمان محسوب می شد ، به همین دلیل از قبل از شروع این اجلاس رسانه هایی همچون رادیوفردا تمام تلاش خود را برای خدشه به آن به کار گرفتند که تا امروز هم این تلاش ها ادامه دارد و آخرین سناریوی آن هم جوسازی در مورد هزینه های اجلاس است .

به گزارش رادیودیروز هر کس با الفبای سیاست آشنا باشد اهمیت حضور این تعداد میهمانان خارجی در کشورمان از حدود ۱۲۰ کشور دنیا را به خوبی می داند . به طوریکه آخرین موضوعی که در مورد آن به ذهن یک عاقل سیاسی می رسد همین موضوع هزینه های سفر این میهمانان است .
اما قبل از آنکه به واکاوی بیشتر این موضوع بپردازیم بهتر است یک داستان که شرح حال رادیوفردا را به خوبی بازگو می کند گفته شود .
حکایت رادیوفردا ، حکایت خرگوشی است که به داروخانه ای مراجعه می کند و از فروشنده تقاضای هویج می کند ، فروشنده در پاسخ به آن حیوان می گوید که اینجا داروخانه است و ما هویج نداریم ! خرگوش هم در پاسخ به این پاسخ منطقی تمام شیشه های داروخانه را می شکند که چرا هویج ندارد !
فردای آن روز هم همین سناریو تکرار می شود و مجددا خرگوش تمام شیشه های داروخانه را می شکند ! روز سوم که خرگوش مراجعه می کند صاحب داروخانه برای آزمایش این خرگوش به وی می گوید که بله هویج داریم ، این بار هم حیوان نادان می زند و تمام شیشه های داروخانه را می شکند ! صاحب داروخانه می پرسد که مگر تو هویج نخواستی ؟! پس چرا باز هم شیشه ها را شکستی ؟! خرگوش در پاسخ گفت مگر اینجا داروخانه نیست ؟! پس چرا هویج آورده ای ؟!

رادیوفردا و ماجرای خرگوش نادان و داروخانه !

حال این ماجرا را با رادیوفردا مقایسه کنید ! حال که کیفیت میزبانی ایران از این تعداد میهمانان مهم خارجی در این سطح به نحو احسن بوده است و جای هیچ گونه انتقادی را باقی نگذاشته است رادیوفردا و اپوزیسیون می گویند چرا این همه هزینه شده است ! و از سوی دیگر یقینا اگر هزینه ها کمتر بود و کیفیت میزبانی ضعیف می بود باز هم رادیوفردا می گفت آبروی ایران را بردند و این چه وضع پذیرایی از میهمانان خارجی بود و تصویری که از ایران در ذهن ۲/۳ کشور های جهان ساختند ویران کننده بودو … !
بدیهی است که برگزاری چنین اجلاس هایی در این سطح در همه جای دنیا با هزینه هایی بالا همراه است و هر شهروند ایرانی به خوبی می داند که اهمیت این اجلاس و دستاورد های سیاسی و اقتصادی آن در مقایسه با هزینه ای که در آن شده است بسیار زیاد و غیر قابل مقایسه است .
همچنین دست خرگوش های نادانی که در هر صورت ( چه هزینه بالا باشد و چه هزینه ها اندک ) به تخریب و توطئه علیه نظام می پردازند هم برای ملت ایران به خوبی رو شده است !


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.