رادیو جوان به معلمان نمونه ادای دین می‌کند

سعید معدن‌کن، مدیر گروه جوان و جامعه رادیو جوان در ارتباط با برنامه‌های ویژه این گروه به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه امسال شعار رادیو با عنوان “تحول در محتوا” از سوی معاون صدا مشخص شده است، به همین دلیل سعی کردیم با توجه به ماموریت‌های تازه به دنبال برنامه‌های نویی هم باشیم.

وی در ادامه افزود: برای ۱۲ اردیبهشت ماه که به نام روز معلم نامگذاری شده است، طرح برنامه “سر مشق ما” را راه‌اندازی کردیم. در این طرح از مخاطبان خواسته‌ایم تا معلم نمونه‌شان را در دوران مدرسه، دانشگاه و … معرفی کنند تا بتوانیم ادای دین به معلمان داشته باشیم که سالها زحمت کشیدند.

مدیر گروه جوان و جامعه اشاره کرد: در این طرح مخاطبان می‌توانند تصویر، فیلم، صدا، متن و خاطراتی که از معلم نمونه‌شان دارند در سایت رادیو جوان قرار بدهند. البته برخی ممکن است تصویر یا فیلمی نداشته باشند تا در سایت بگذارند، برای این دسته از مخاطبان هم فکری کردیم و آنها می‌توانند به آثاری که در سایت گذاشته شده امتیاز بدهند.

معدکن یادآور شد: معلمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، مسلماً در روز معلم از آن معلم که بیشترین امتیاز را کسب کرده، تجلیل خواهیم کرد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.