رادیو خانه من است

۲۳اردیبهشت،

دوبلور رادیو گفت: خانه اصلی من با وجود فعالیت در عرصه های مختلف هنری در پایان رادیو است.

“میرطاهر مظلومی” دوبلور و بازیگر سینما و تلویزیون با رد جذابیت بیشتر تلویزیون نسبت به رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: رادیو رسانه ای شنیداری و بسیار تأثیرگذار است که به سبب کشش و میل به حالت اجرایی به تئاتر بسیار نزدیک است.

این بازیگر در ادامه افزود: دنیای هنر و کار هیچ حد و مرزی ندارد و رادیو با هر نمایش فصل تازهی از زندگی را نمایان می کند. به طور تقریبی می توان گفت با توجه به وجود برنامه های مختلف برای نیازهای شنوندگان این رسانه نقش مؤثری را در زندگی مردم ایفا می کند.

مظلومی تصریح کرد: در اتاق فکری که با تلاش و سیاست معاونت محترم صدا و سیما راه اندازی شده تمام برنامه ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در ادامه گفت: رادیو به راستی آموزه های مناسبی را به مردم آموزش می دهد با توجه به احوالات تازه و مدرن بشری و اجتماعی به زندگی سنتی تأکید و سعی در جلوگیری ای ماشینی شدن زندگی دارد.

این بازیگر عنوان کرد: بزرگترین مزیت رادیو امکان دسترسی به آن در هر شرایطی است. داستانها و نمایشها به راحتی در رادیو به مردم عرضه می شوند و به طور کلی رادیو جامعه را از لحاظ شنیداری تغذیه می کند.

وی با اشاره به وحدت رادیو و تلویزیون گفت: رادیو و تلویزیون به عنوان ۲ رسانه جدانشدنی با ساختارهای خاص خودشان با کنار یکدیگر قرار گرفتن اجرا را کامل می کنند. برای مثال رادیو، تخیل و دوبلاژ تکنیک گفتار و فن بیان را بالا می برد و تئاتر آچارکشی خصوصیات فیزیکی است.

این بازیگر اظهار داشت: رادیو متشکل از بهترین هنرمندان سینما و تلویزیون می باشد همانند “ژاله علو”، “اکبر زنجانپور”، “میکائیل شهرستانی”، “علی عمرانی”، “محمد عمرانی”، “صدرالدین شجره” و نویسندگان توانمندی از جمله “ایوب آقاخانی” به عنوان بهترین و شناخته شده ترین نمایشنامه نویس سال است.

مظلومی بیان کرد: در رادیو نمایش که مرکز نمایشهای رادیویی است استادانی مشغول به کار می باشند که وزنه های اصلی تئاتر و سینما را تشکیل می دهند، پس ارتباط عمیق و ناگسستنی رادیو و تلویزیون مشخص است.

وی ادامه داد: رادیو برای من همانند دانشگاهی است که هر روز نکات تازهی از آن فرا می گیرم و در کنار تلاش خالصانه دوستان عزیز به فعالیت می پردازم.

این بازیگر خاطر نشان کرد: امیدوارم خداوند سایه استادان و پیشکسوتان را همواره بر سر ما نگه دارد زیرا فقدان این هنرمندان شکاف عمیقی در جامعه بزرگ هنری است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.