رادیو مهر از امروز متولد شد

رادیو مهر از این پس فعالیت های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی مراکز علمی کشور را انعکاس می دهد. معاون رسانه ملی در حوزه ی صدا گفت: این رادیو از این پس برنامه هایی را در ارتباط با فعالیت های آموزشی،…

رادیو مهر از این پس فعالیت های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی مراکز علمی کشور را انعکاس می دهد.

معاون رسانه ملی در حوزه ی صدا گفت: این رادیو از این پس برنامه هایی را در ارتباط با فعالیت های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی مراکز علمی کشور تولید و پخش خواهد کرد.

محمد حسین صوفی در مراسم اختتامیه ی اولین سال آغاز به کار رادیو تابستانه در ارتباط زنده با استودیوی پخش این رادیو، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش کلیه عوامل دست اندر کار رادیو تابستانه و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس به آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: با توجه به تجربه ی موفقیت امیز در راه اندازی رادیو تابستانه که موجب افتخاری دیگر برای رسانه ملی شد، تصمیم گرفتیم که ضمن حفظ مخاطبان رادیو و در آستانه ی آغاز سال تحصیلی رادیو مهر را راه اندازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رادیو مهر با رویکرد جدیدی به مسائل و موضوعات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کشور خواهد پرداخت، افزود: رادیو مهر با همان عوامل دست اندرکار رادیو تابستانه به فعالیت خود در زمینه های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، مناسبت ها و نیز مسائل خانواده ها خواهد پرداخت.

صوفی گفت: از اهداف عالی رسانه ملی توسعه شبکه های رادیویی و تلویزیونی است که بر همین اساس در آینده ی نزدیک بر تعداد شبکه های رادیویی موجود افزوده می شود؛ لذا نگاه ما بر شکل گیری شبکه های رادیویی مردمی است.

وی افزود: با توجه به بافت جغرافیایی، بومی و فرهنگی کشورمان ایجاد شبکه هایی که در راستای آرمان های مردمی مثل رادیو تابستانه از ضروریات بود که خوشبختانه امسال برای اولین بار در رسانه ملی شکل گرفت و توانست بر اساس نظرات و مطالبات مردم گام های مثبت بردارد و موفق باشد.

معاون صدای رسانه ملی گفت: خوشبختانه ارتباط تنگاتنگ اقشار مختلف مردم با رادیو تابستانه به برنامه سازان رادیو تابستانه کمک کرد تا این رادیو در طول ۹۸ روز فعالیت خود به عنوان یک رادیوی موفق در رسانه ملی نمود کند.

روابط عمومی رسانه مله به ایسنا اعلام کرد، رادیو مهر از شنبه ـ اول مهر ماه ـ بر روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۵ مگا هرتز و در دو نوبت صحبگاهی از ساعت شش بامداد تا هشت صبح و عصرگاهی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب برای مخاطبان خود برنامه پخش می کند. ضمنا رادیو مهر از طریق گیرنده های دیجیتالی (ستاپ باکس)، موبایل و اینترنت تصویری به آدرس ۱۰۵۵.irib.ir برای کلیه مخاطبان این رادیو قابل دریافت است.

(www.isna.ir)

فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.