رازهایی از حیات حشرات تا پل های خارق العاده در شبکه آموزش

۱۹فروردین۱۳،

این هفته شبکه آموزش ۷مستند جذاب و دیدنی را به روی آنتن می برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی  رسانه ملی؛ مستند جذاب و دیدنی “دنیای حشرات” که رازهایی از حیات حشرات را به تصویر می‌کشد،از شبکه آموزش پخش می شود.

مستند “دنیای حشرات” که با جدیدترین فناوری‌های تصویربرداری رازهایی از حیات حشرات را به تصویر می‌کشد و سعی دارد نقش این موجودات را در چرخه زیستی طبیعت بررسی کند،در ۴قسمت ۳۰ دقیقه ای به روی آنتن شبکه آموزش می ورد.

مستند “دنیای حشرات” از سه شنبه ۲۰فروردین ساعت ۲۱:۱۵ هر شب از شبکه آموزش پخش می شود.همچنین مستند ۷ این هفته  با ۶مستند جالب و علمی _آموزشی هر شب ساعت ۲۴ از شبکه آموزش پخش می شود.

قسمت آخر مستند “پرندگان” که مستند بسیار جالب و دیدنی از زندگی پرندگان می باشد، امشب از شبکه آموزش پخش می شود.مستند جالب و علمی “استیلای روم” دوشنبه،مستند “در تعقیب کوسه ها” که حیرت انگیزترین و اسرار آمیزترین حیوانات رو زمین را به تصویر می کشد سه شنبه،قسمت اول مستند آموزشی علمی “پل های خارق العاده”  که به نحوه ساخت و ساختار سازه‌ای عجیب‌ترین پل‌های جهان اختصاص دارد و اطلاعات کلی دربارهٔ چگونگی ساخت بلندترین پل‌های جهان و ملاحظات سازه‌ای و معماری آن را برای مخاطب بازگو می‌کند،چهارشنبه از شبکه آموزش پخش می شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.