راز رشید برای پنجمین بار رویت می‌شود

۰۶م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، «راز رشید» دربرگیرنده مجموعه‌ای از سروده‌های عاشورایی شاعرانی چون سیدحسن حسینی، علی موسوی‌گرمارودی، علی معلم، قیصر امین‌پور، مصطفی رحماندوست، افشین علاء، سعید بیابانکی و عمران صلاحی به کوشش سنگری است. این اثر تا پایان محرم از سوی انتشار یافتنات سوره مهر به چاپ پنجم می‌رسد. این مجموعه در سه مطلع و در قالب‌های غزل، قصیده، مثنوی و رباعی تنظیم شده است.

سنگری دربارهٔ این کتاب به پایگاه خبری سوره مهر، گفته است: «در مطلع اول کتاب، برگزیده آثار عاشورایی شاعران برجسته‌ای چون علی معلم و حسینی آمده است. مطلع دوم به برگزیده شعرهای عاشورایی کودک و نوجوان اختصاص دارد. در مطلع سوم هم آثار برگزیده شاعران جوانی که در همایش ادبی هنری عاشورا حضور داشته‌اند قرار داده شده است.»

وی دربارهٔ ملاک انتخاب آثار این مجموعه نیز توضیح داده است : «تلاش بر این بود تا علاوه بر برگزیده شعرهایی که از طریق فراخوان همایش ادبی- هنری عاشورا به دست ما می‌رسد از شاعران برجسته معاصر هم آثاری را در کتاب داشته باشیم. همچنین برگزیده شعرهای عاشورایی کودک و نوجوان نیز ازمواردی بود که به نظرم توجه به آن ضرورت دارد و ما در مطلع دوم این مجموعه به آن پرداخته‌ایم.»

چاپ پنجم مجموعه شعر عاشورایی «راز رشید» در ۱۹۲ صفحه قطع رقعی و با شمارگان دو هزار و ۵۰۰ نسخه به زودی از سوی انتشار یافتنات سوره مهر منتشر می‌شود.
 

 ساکنان تهران برای تهیه این کتاب می توانند با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.