راز هتل مخوف فیلم هیچکاک فاش می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، کارلتن کیوس، یکی از نویسندگان سریال «لاست» در سریال جدیدش با عنوان «متل بیتس» داستانی را روایت می‌کند که پیش از وقوع ماجراهای فیلم دلهره‌آور سال ۱۹۶۰ آلفرد هیچکاک یعنی «روانی» رخ داده است.

 

سریال از شبکه کابلی «A&E» روی آنتن می‌رود. کارلتن کیوس متن سریال را به همراه کری ارین نوشته که پیشتر سریال «نورهای جمعه شب» را نوشته بود. سریال به رابطه نورمن بیتس و مادرش نورما می‌پردازد و ماجراهایی را روایت می‌کند که به شکل‌گیری یک قاتل زنجیره‌ای منجر می‌شود.

 

کیوس درمورد سریال گفته است: «از اینکه سریال «متل بیتس» را ساختیم بسیار خوشحال هستیم. به نظرم رویکرد ما به داستان بیتس هم غافلگیرکننده باشد و هم با انتظارات بیننده بازی کند.»

 

 

در این سریال ورا فارمیگا، بازیگر نامزد اسکار، نقش نورما لوئیس بیتس را بازی می‌کند که در توصیف شخصیت او با چنین صفاتی روبرو می‌شویم: پیچیده و جذاب. او زنی باهوش و چندوجهی است که قادر است مدام بیننده را شگفت‌زده کند.

 

آلفرد هیچکاک سال ۱۹۶۰ تریلر تاثیرگذار «روانی» با بازی آنتونی پرکینز در نقش نورمن بیتس و جنت لی را بر اساس رمان کوتاهی به همین نام نوشته روبرت بولچ ساخت (رمان سال ۱۹۵۹ منتشر شد). فیلم داستان زنی است که پس از اقامت در یک هتل ارزان‌قیمت متوجه رفتار عجیب صاحب هتل می‌شود و احتمال می‌دهد او یک قاتل زنجیره‌ای است و قصد کشتن او را دارد.

 

سریال در ۱۰ قسمت یک ساعته تولید می‌شود. فعلا تاریخ پخش سریال و نام دیگر بازیگران مجموعه اعلام نشده است.

 

هالیوودریپورتر / ۱۳ سپتامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.