«راز و نیاز» سالار عقیلی و دادوبیداد تماشاگران!

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

«سالار عقیلی» شامگاه ۲۹ بهمن ماه در حالی اولین اجرای خود را در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه تالار وحدت برد که کار برخی تماشاگران وقت‌نشناس به درگیری با مسئولین تالار برای ورود به سالن رسید.

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کنسرت گروه «راز و نیاز» با خوانندگی سالار عقیلی شب گذشته (سه‌شنبه) در ساعت مقرر کار خود را در تالار وحدت آغاز کرد، اما تا شروع شدن زمان تنفس، بسیاری از صندلی‌های سالن خالی بودند.

«تو کجایی»، «ای دل شکایت‌ها نکن»، «بهار دلنشین»، تصنیف «خوشه چین»، «خاک مهرآیین» و «شب طوفان» از جمله ترانه‌هایی بودند که در اجرای شب گذشته‌ی گروه موسیقی عقیلی به گوش رسید.

اما نکته‌ای که در این کنسرت جلب توجه می‌کرد،‌ بی‌نظمی و رفت‌وآمد مخاطبان بود که با تاخیر وارد سالن می‌شدند. این جریان حتی تا پایان بخش نخست اجرا هم طول کشید. به گفته‌ یکی از همین تماشاگران،‌ بیرون یکی از ورودی‌ها درگیری لفظی هم میان فردی که قصد داشته وارد سالن شود و مامورین درهای ورودی به وجود آمده است.

علاوه‌بر این، نور فلش دوربین‌های شخصی هم گه‌گاه تماشای کنسرت سالار عقیلی را برای مخاطبان مختل می‌کرد.

پس از به پایان رسید‌ن اجرا، سالار عقیلی و نوازندگانش مورد تشویق حضار در تالار وحدت قرار گرفتند و با ادامه پیدا کردن صدای دست‌ها، به روی سن بازگشتند و آهنگ‌ی «نام جاوید وطن» را نواختند.

عقیلی پیش از ارائه‌ این اثر گفت: پیش از این که ترانه «وطن» را تقدیم‌تان کنم، باید بگویم که این سرود ساخته و تنظیم دوست عزیز و هنرمندم «پیمان سلطانی» است.

منبع: ایسنا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.