«راز پنهان» فاش می‌شود

جام جم آنلاین: شبکه یک، مجموعه تلویزیونی «راز پنهان» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی را برای پخش در ماه رمضان آماده کرده است. پیش از این اعلام شده بود که سریال «راستش را بگو» ماه رمضان از این شبکه روی آنتن می‌رود اما به دلیل طولانی شدن مراحل فنی و آماده‌سازی راستش را بگو، سریال راز پنهان ماه رمضان روانه آنتن خواهد شد.

رحمان سیفی‌آزاد، مدیر گروه سریال‌های شبکه یک سیما با اعلام این خبر درباره رویکرد جدید سریال‌سازی این شبکه به جام‌جم گفت: شبکه یک به عنوان شبکه ملی به دنبال تولید آثار فاخر و جذاب است تا مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

وی افزود: شبکه یک از شنبه تا چهارشنبه یک سریال داستانی را به صورت شبانه روانه آنتن می‌کند و روزهای جمعه هم یک سریال هفتگی پخش می‌کند.

سیفی‌آزاد با یادآوری این نکته که از زمانی که مدیریت گروه سریال شبکه یک به من سپرده شد، تلاش کردم تا مسیر همکاران قبلی را دنبال کنم، گفت: جدول تولید سریال‌های شبکه یک تا تابستان سال آینده بسته شده و تلاش خواهیم کرد تا با یک برنامه‌ریزی مدون و منسجم بتوانیم آثاری با کیفیت بالا بسازیم تا مورد توجه مردم قرار بگیرد.

وی افزود: مخاطبان تلویزیون از شبکه یک به عنوان یک شبکه ملی توقع زیادی دارند به همین دلیل ما هم تلاش می‌کنیم با بهره بردن از فیلمنامه‌هایی با استانداردهای بالا، آثاری با محتوای غنی تولید کنیم.

سیفی‌آزاد درباره سریال‌های شبکه یک گفت: مجموعه تلویزیونی بیدارباش با نام قبلی جنگ بازی به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی جواد نـــوروزبیــــگی در هفته دفاع مقدس پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «شرکت» به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده مراحل تصویربرداری را سپری می‌کند و تاکنون ۴۰ درصد این کار ضبط شده است.

«مجموعه خاطرات مرد ناتمام» به کارگردانی صادق کرمیار و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری هم مراحل پایانی تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد.

گروه سازنده سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سیدضیا دری و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان هم مشغول تصویربرداری است.

سیفی‌آزاد درباره مجموعه‌هایی که در مرحله پیش تولید قرار دارد، گفت: مجموعه تلویزیونی دیوار به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در ده قسمت برای هفته نیروی انتظامی تهیه می‌شود که مراحل پیش‌تولید را سپری می‌کند.

سریال‌های نان خامه‌ای به کارگردانی کاظم راست‌گفتار و تهیه‌کنندگی بهزاد هاشمی، عصر پاییزی به کارگردانی سعید اسدی و تهیه‌کنندگی جمال شیرمحمدی و نوشدارو به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه‌کنندگی علی لدنی در مرحله پیش‌تولید هستند.

وی با اشاره به مجموعه‌هایی که قرار است با عنوان آثار فاخر در شبکه یک تولید شود، گفت: مجموعه تلویزیونی معمای شاه به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی و سریال فصل بی‌پروایی به نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی کمال طباطبایی همزمان با بازنویسی فیلمنامه مراحل پیش‌تولید را می‌گذراند.

مدیر گروه سریال‌های شبکه یک درباره مجموعه‌هایی که مراحل تحقیق و نگارش را سپری می‌کنند، گفت: مجموعه تلویزیونی پایتخت ۲ به نویسندگی محسن تنابنده گزینه اصلی نوروز در مرحله نگارش فیلمنامه است. همچنین مجموعه‌های بازی دوگانه به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی عزیز علیزاده، چهارراه به تهیه‌کنندگی رضا جودی، هتل مرموز به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده و گذر از رنج‌ها به کارگردانی فریدون حسن‌پور نیز مرحله نگارش را سپری می‌کنند.

سیفی‌آزاد در پایان افزود: همچنین از فیلم سینمایی شور شیرین به کارگردانی جواد اردکانی یک مجموعه پنج قسمتی برای پخش از شبکه یک تدوین شده است. شور شیرین مبارزات شهید کاوه در زمان جنگ را به تصویر می‌کشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.