«راستش را بگو» با تغییر زمان پخش بهتر دیده شد/ پخش برنامه تازه فرزاد جمشیدی به سریعی آغاز می‌شود

۲۳ آبان ،

مدیر شبکه یک سیما عنوان کرد:

سینماپرس-گروه تلویزیون:مدیر شبکه یک سیما گفت: تغییر در زمان پخش سریال «راستش را بگو» فرصت بهتری برای دیده شدن این کار فراهم کرد.

مهدی فرجی، مدیر شبکه یک سیما در مراسم گردهم آیی عوامل سریال «راستش را بگو» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس درخصوص تغییر زمان پخش این سریال از شبکه یک اظهار داشت: از نظر من سریال «راستش را بگو»در زمان خوبی پخش شد و اگر در فضای رقابتی ماه رمضان پخش می شد، شاید مخاطب آن به این میزان نبود. بلندتر بودن شب های فصل پاییز سبب می گردد مخاطب بیشتر به دیدن سریال های تلویزیونی ترغیب شود که همین عامل سبب ایجاد فرصت بهتری برای دیده شدن این کار شد.

وی ادامه داد: داستان سریال «راستش را بگو» کاملاً اجتماعی است و به مباحث و اتفاقات واقعی جامعه می پردازد، ساخت چنین کارهایی می تواند اثرات خوبی از لحاظ اخلاقی بر جامعه داشته باشد.

مدیر شبکه یک سیما درخصوص پخش دو سریال تاریخی «کلاه پهلوی» و «خاطرات مرد ناتمام» از شبکه یک و فضای مشابه آنها اظهار داشت: این دو سریال تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند و از نظر ساختار، موضوع و قصه کاملا مجزا می باشند و این همزمانی به گونه ای نیست که در ذهن بیننده تشابه ایجاد کند.

فرجی افزود: تاکنون از طرف مخاطبان و بینندگان شبکه یک بازخوردها و استقبال بسیاری از سریال «کلاه پهلوی» داشته ایم.

وی درخصوص ادامه همکاری شبکه یک با فرزاد جمشیدی اعلام کرد: فرزاد جمشیدی به عنوان مجری پنج شنبه شب ها با برنامه «یاد خدا» به تلویزیون می آید؛ «یاد خدا» برنامه ای ترکیبی است که به کارگردانی غلامرضا حیدری ساخته می گردد و فضایی مشابه ویژه ماه مبارک رمضان این مجری دارد.

انتهای پیام/ع.ت – ب. ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۴۶۲


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.