«راستش را بگو» سریالی ساختارشکنانه است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

امیر حسین مدرس:

سینماپرس-گروه تلویزیون: امیرحسین مدرس بازیگر سریال راستش را بگو معتقد است جملات و دیالوگ‌هایی که در سریال «راستش را بگو» استفاده می‌شود، حرف‌هایی است که در این سال‌ها کم‌تر از تلویزیون شنیده‌ایم.

امیرحسین مدرس، بازیگر نقش حمید حسامی در گفتگو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس در مراسم گردهم آیی عوامل سریال «راستش را بگو» گفت: این سریال یک اثری جدی و با مفهومی خاص، iبه دور از هرگونه حاشیه ای است، یکی از رویکردهای مهم آثاری که تولید می گردد اعم از فیلم و سریال تأثیرگذاری آن در مخاطب است که در این سریال با توجه iبه مضمون خوب آن این تأثیرگذاری اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: گمان می کنم نکاتی که در سریال «راستش را بگو» گفته می گردد جملات و دیالوگ هایی است که ما در این سالها کمتر شنیده ایم و یا اصلا نشنیدیم کسانی که تا الان سریال را دیده اند همه از گفتن این حرف ها در تلویزیون تعجب می کنند.

مدرس با اشاره iبه اینکه «راستش را بگو» سریالی ساختارشکنانه است، افزود: مردم منتظر بودند این گونه حرفها در قالب شخصیت ها در سریال ها و فیلم های تلویزیونی گفته شود، ساخت چنین سریال هایی آغاز خوبی برای کارهای iبهتر در تلویزیون خواهد بود.

بازیگر نقش حمید حسامی در سریال «راستش را بگو» با اشاره iبه نقش خود، اظهار داشت: حمید حسامی iبه عنوان یک دانشجو و رئیس انجمن صنفی دانشجویان دانشگاه خود، شخصیتی خود خواه و فرصت طلب است، از نقشم بسیار راضی هستم در این مجموعه نقش یکی از پنج فرد مسن تر iبه من پیشنهاد شده بود اما از کارگردان خواستم تا اگر امکان دارد تغییری دهد و من را برای ایفای نقش حمید حسامی انتخاب کند، که موافقت شد.

وی در توضیح شخصیت حمید حسامی افزود: این نقش iبه سبب چند لایه بودن جای کار بسیاری داشت بنابراین در ابتدای کار سعی کردم با امثال حمید حسامی ها آشنا شوم و اخلاق و رفتار فردی و اجتماعی و نوع تعامل و جبهه گیریشان در مقابل اشخاص مختلف جامعه را مورد مطالعه قرار دهم.

مدرس در پایان خاطرنشان کرد: امثال حمید حسامی و پدرش در جامعه در حوزه های مختلف کم نیستند.

انتهای پیام/ت/ب/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۴۸۲


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.