راقب‌: مازندران به قطب تازه بدمینتون‌ ایران تبدیل شد

۲۱اردیبهشت،

سرپرست تیم کلوای‌ مازنداران‌ گفت: با پیروزی تیم کلوای‌ مازنداران‌ در لیگ برتر، مازندران به قطب بدمینتون‌ ایران تبدیل شد.

افشار راقب‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، ضمن اعلام این مطلب گفت: تیم کلوای‌ مازندران از لیگ دسته ۲ به قهرمانی در لیگ برتر رسید. این عنوان قهرمانی در حالی است که استان مازندران یک سالن بدمینتون‌ هم ندارد.

سرپرست تیم کلوای‌ مازنداران‌ اضافه کرد: چند سال پیش که درخواست زمین بدمینتون‌ را داشتیم مسئولان نداشتن تیم را بهانه این مشکل می‌دانستند و من به این سبب که دخترانم‌ به رشته بدمینتون‌ علاقه دارند ریاست یک تیم را بر عهده گرفتم و قول قهرمانی را نیز دادم.

راقب‌ خاطر نشان کرد: با حضور بازیکن‌ خارجی سطح تیم بالا رفت و من هم اکنون ول قهرمانی کشوری تا ۵ سال آینده و حضور ۲ بدمینتون‌ باز در تیم ملی را می دهم.

سرپرست تیم بدمینتون‌ کلوا‌ در ادامه تصریح کرد: در فینال مسابقات تماشاچ‌یان با رضایت سالن را ترک کردند و این نشان از استقبال خوب مردم مازندران از این رشته ورزشی دارد و با توجه به پتانسیل بالای بدمینتون‌ می توانم ادعا کنم که مازندران قطب تازه این رشته است.

وی با تاکید بر اینکه بدمینتون‌ در مازندران مظلوم شده گفت: حداقل کمک ما به این رشته تاسیس یک زمین تخصصی و مناسب است و در حالی که زمین ورزشگاه آماده است ورزشکاران ما به سختی تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

راقب‌ با بیان اینکه حضور یک بازیکن‌ خارجی در کشور مانع از قطع رابطه ایران و اندونزی می گردد، اظهار داشت: پس از اتمام قرار داد فواآرمادا‌، سرمربی‌ تیم ملی بدمینتون‌ مردان، تنها بدمینتون‌ اندونزیایی‌ که در ایران حضور دارد بازیکن‌ خارجی تیم کلو‌ا است و حضور وی در ایران می‌تواند سبب ارتقای شود.

سرپرست تیم بدمینتون‌ کلوا‌ در پایان یادآور شد: این بدمینتون‌ باز هم چنین در قسمت ایتعداد‌یابی و حضور در اردوهای تیم ملی کمک قابل توجهی کرده و از طرفی با تاسیس ورزشگاه اختصاصی بدمینتون‌ می‌تواند کمک فنی را برای ما داشته باشد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.