رالف فاینس به «هتل بزرگ بوداپست» می‌رود

به گزارش خبرآنلاین، وس اندرسن در «هتل بزرگ بوداپست» بار دیگر با اسکات رادین و استیو ریلز تهیه‌کنندگان فیلم قبلی خود «قلمرو طلوع ماه» همکاری خواهد کرد. جرمی داوسن دیگر تهیه‌کننده این فیلم است.
 

مثل همیشه اندرسن درباره طرح داستانی و نقش‌های فیلم جدید حرفی نزده است. فیلمبرداری قرار است اواسط ژانویه ۲۰۲۴ در اروپا انجام شود.
 

آنجلا لانزبری که قرار بود در «هتل بزرگ بوداپست» بازی کند، به خاطر بازی در نمایش «رانندگی برای خانم دیزی» از حضور در این پروژه کناره‌گیری کرد.
 

جانی دپ هم به خاطر مسائل مربوط به زمان‌بندی در این فیلم بازی نمی‌کند، اما جود لاو همین طور بیل موری و اوئن ویلسن همکاران دائمی اندرسن در «هتل بزرگ بوداپست» مقابل دوربین می‌روند.

«قلمرو طلوع ماه» فیلم افتتاحیه شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن بود. اندرسن سازنده فیلم‌هایی چون «راشمور»، «خانواده رویال تننبام»، «زندگی در آب با استیو زیسو»، «دارجلینگ لیمیتد» و «آقای فاکس شگفت‌انگیز» است.
 

«هتل بزرگ بوداپست» که حال و هوایی مفرح دارد، نوعی تغییر مسیر کاری برای رالف فاینس است که برای بازی در نقش‌های دراماتیک و جدی شهرت دارد.
 

این بازیگر ۵۰ ساله در فیلم جیمز باندی «اسکای‌فال» که به زودی اکران می‌شود، نقشی منفی بازی کرده و فیلم «آرزوهای بزرگ» به کارگردانی مایک نیوئل را هم آماده نمایش دارد.
 

فاینس سال ۲۰۱۱ برای اولین بار روی صندلی کارگردانی نشست و فیلم «کوریولانوس» را با اقتباس از نمایشنامه «توفان» اثر شکسپیر ساخت. «زن نامرئی» دومین تجربه کارگردانی او در مرحله پس از تولید است. او در این فیلم نقش چارلز دیکنز نویسنده معروف بریتانیایی را دارد.

فاینس برای دو فیلم «فهرست شیندلر» و «بیمار انگلیسی» نامزد جایزه اسکار شد. «کتابخوان»، مجموعه فیلم‌های «هری پاتر»، «باغبان وفادار» و «پایان یک رابطه» از دیگر فیلم‌های اوست.
 

هالیوود ریپورتر / ۹ اکتبر / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.