“رالف ویرانگر” و “پرواز”، “آرگو” را مغلوب نمودند+تصاویر

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از آی ام دی بی، انیمیشن “رالف ویرانگر” در اولین هفته اکران خود  با فروشی معادل ۴۹٫۱ میلیون دلار در صدر پرفروشترین ها این هفته قرار گرفت.

گارگردان: ریچ مور
نویسنده: جنیفر لی
صدا پیشگان: جان سی. رایلی ، سارا سیلورمن، جک مک برایر، جین لینچ……
خلاصه داستان: یک شخصیت منفی بازی های ویدیویی می خواهد که یک قهرمان باشد و رویای خود را به واقعیت تبدیل کند. اما جستجوی او برای تحقق رویایش همه دنیای او و مکانی که زندگی می نماید را در خطر ویرانی قرار می دهد و…

فیلم “پرواز” در اولین هفته اکران خود با فروشی معادل ۲۵ میلیون دلار در رتبه دوم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.

گارگردان: رابرت زمه‌کیس
نویسنده: جان گاتینز
بازیگران: دنزل واشنگتن، جان گودمن، دون چیدل…..
خلاصه داستان: یک خلبان معمولی که با مهارتی خاص، هواپیمای در حال سقوط را سالم به زمین می‌نشاند، از سوی مسئولان، لقب یک قهرمان را می‌گیرد.اما پس از مدتی یک گروه تحقیق روی این پرونده کار می نماید و با مدارک و اسنادی روبرو می‌شوند که حکایت از چیز دیگری دارد. این مدارک نشان می دهد خلبان، همان آدمی نمی باشد که نشان می‌دهد و در اتفاق سقوط هواپیما، ماجرای دیگری پنهان است و زندگی این خلبان تبدیل به یک کابوس می‌شود….

فیلم ضد ایرانی”آرگو”در چهارمین هفته اکران خود توانست با فروش ۱۰٫۲میلیون دلاری مجموع فروش خود را به ۷۵٫۹ میلیون دلار و در رتبه سوم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.

گارگردان: بن افلک
نویسنده: کریس تریو
بازیگران: بن افلک، برایان کرنستون، جان گودمن…..
خلاصه داستان: در جریان انقلاب اسلامی ایران و تسخیر لانه ی جاسوسی ۶ کارمند سفارت آمریکا به سفارت کانادا پناه می برند و تونی مندز مامور سابق سیا سعی در خارج نمودن آن ها از ایران دارد….

فیلم “مردی با مشت فولادی” در اولین هفته اکران خود با فروش ۸٫۲۲ میلیون دلاری در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.

گارگردان: آر.زد.ای
نویسندگان: الی روث و آر.زد.ای
بازیگران: راسل کرو، ریزه، جیمی چانگ…..
خلاصه داستان: جنگجویی به نام “جک نایف” است که حین ورود به روستایی جنگی در چین متوجه می شود گروهی با فشار آوردن به آهنگر سیاه پوست شهر سعی دارند به تسلیحات قدرتمند کشتاری دست یابند و در این میان جنگی بین دو گروه شکل می گیرد…..

قسمت دوم “تیکن” در پنجمین هفته اکران خود با فروش ۶ میلیون دلاری مجموع فروش خود را به ۱۲۶ میلیون دلار رساند و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.

گارگردان: الیور مگاتون
نویسنده: لوک بسون
بازیگران: لیام نیسون، مگی گریس، فامک جانسون….
خلاصه داستان: “برایان میلز”، یک مامور بازنشسته سازمان جاسوسی آمریکا است که باید خانواده خود را از دست جنایتکاران نجات دهد…./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.