رامنی در گفتگو با سی ان ان: مالیات هیچ گروهی را در آمریکا افزایش نمی دهم

تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی /۰۷/۲۳
۰۰:۴۵:۲۸٫۰۰
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت قصد ندارد مالیات هیچ گروهی را در آمریکا افزایش بدهد.

میت رامنی در گفتگو با ولف بلیتزر مجری معروف شبکه ی تلویزیونی سی ان ان درباره وضعیت اقتصادی آمریکا گفت:
من به صراحت گفتم که اصل اول من ساده کردن قانون مالیاتی است. برنامه ی دوم من ایجاد انگیزه رشد برای شرکت های کوچک و بزرگ است. برنامه سوم من کاهش ندادن بار از روی دوش مالیات دهندگانی است که درآمد بالایی دارند. برنامه چهارم من برداشتن بار از روی دوش کسانی است که درآمد متوسط دارند. من نمی خواهم که مالیات هیچ گروهی از مردم آمریکا را افزایش بدهم. ما برای اجرای این برنامه ها نرخ مالیات را کاهش می دهیم. ما با رشد اقتصادی بیشتر و اعمال محدودیت برای افراد ثروتمند این کار را خواهیم کرد.من می خواهم که نظام مالیاتی آمریکا ساده تر و منصفانه تر باشد. من می خواهم که اقتصاد آمریکا ترغیب به رشد مجدد شود. بسیار روشن است که اقتصاد آمریکا در زمان این رئیس جمهور ، با آن سرعتی که باید حرکت کند حرکت نمی کند.
۰۰:۵۱:۰۷٫۱۳

میت رامنی افزود:
وقتی که من رئیس جمهور شوم رئیس جمهور یکصد درصد مردم خواهم شد. کل کارزار انتخاباتی من کمک به طبقه ی متوسط است تا این طبقه شاهد افزایش درآمد و اشتغالزایی بیشتر باشد.من می خواهم به مردم کمک کنم تا از فقر خارج شوند و وارد طبقه ی متوسط شوند. کل کارزار انتخاباتی من همین است. ثروتمندان وضعشان خوب است و صرفنظر از اینکه چه کسی رئیس جمهور شود وضعشان همچنان خوب خواهد بود. این طبقه ی متوسط است که در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما دوره ی سختی را طی می کند. کارزار انتخاباتی من به یکصد درصد مردم آمریکا مربوط می شود.
وی افزود:
بسیاری از آمریکایی ها درحال آسیب دیدن هستند. بیست و سه میلیون آمریکایی بیکار هستند یا اینکه برای داشتن یک شغل تمام وقت تلاش می کنند. از هر شش آمریکایی یک نفر در فقر زندگی می کند. چهل و هفت میلیون آمریکایی عضو برنامه دریافت کمک مالی برای خرید مواد غذایی هستند.
۰۰:۵۳:۳۸٫۱۵


IRIBNews RSS PoliticNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.